• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Zasto je Facebook kupio instagram i sto mozemo naucit iz toga ?

Davor Bomestar

Legenda
Tu od
27 Lis 2008
Postova
3,697
http://www.geekwire.com/2012/instagrams-billion-dollar-idea-wasnt-photos/

Odlican tekst o tome zasto je Facebook kupio Instagram za 1 milijardu dolara.

Burbn had attracted a core following of users, but was not exactly taking off. Upon further evaluation the founders noticed that photo uploading was the strongest and most used feature. Instantly, they cut all other features, kept with uploading photos and moved forward with the newly minted Instagram.

Systrom resisted being all things to all people and in the end sold his 15 month old company for $1 billion. Think about that for a second. By removing most of his product and getting down to theessential, he drastically enhanced its value.
--
Systrom and company did something amazing which seems to be overlooked by most startups: find a gaping hole in a major player’s armor and expose it right on their front lawn.
--
Here’s the point: Don’t go build “another similar product” copying the competition simply because you are lazy and they showed you the market wants what they are offering. The outcome is typically not very good. Why not study the market, find the hole and then go do that specific thing? Own that thing. Be known for that thing. And do that one thing world class.
 
Da ukratko ne uzimaj sve što ti je ponuđeno na pladnju. :)
Odličan članak.
 
Zaista dobri i korisni clanci, kako sam ja shvatio, najbitnije je drzati se jedne ideje, jednog cilja koji vam dobro ide, ne siriti posao tek tako, uvek je bolje koncentrisati se na jednu stvar i nju odraditi kako treba. I kao u svakom poslu potrebno je znati sta je potrebno ljudima, i pruziti im to na sto jednostavniji nacin, iako sve ovo deluje ocigledno i lako, nije bas tako u praksi, inace bi mi vec bili milijarderi :)
 
Ovo je po meni super članak ali samo iz jednog jedinog razloga, čovjek se potrudio i napisao ono što praktički svi znaju. Gausova krivulja je majka ovdje. 99% je prosječnosti u svakom pogledu. Svi znamo da je idealno napraviti nešto što nedostaje tržištu i za to nam ne treba ovaj članak. Ali što je to što nedostaje tržištu, to ovaj članak ne govori i nikad niti neće. A tu dolazi na red onih 0.5% gausa koji prodaju nešto za milijardu dolara. Većina prosječnih se ipak odluči na probijanje u uhodanoj niši.
 
Back
Na vrh