• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Zarada pisanjem - Kako zaraditi pisanjem članaka ( tekstova )

profesor

Član
Tu od
8 Kol 2011
Pozdrav,

vidio sam u nekoliko tema kako osobe s dobrim znanjem engleskog jezika tražene kao pisci, rewriteri, prevoditelji i slično. Zanima me na kojim mjestima bi mogao iskoristiti svoje znanje jezika? (Diplomirani sam profesor hrvatskog i engleskog jezika, baratam nešto bolje s njemačkim te nešto slabije s poljskim i talijanskim.) Znam kako je konkurencija na tom području velika zbog "native" govornika s dalekog istoka ali vjerujem kako postoje neke stranice koje bi cijenile i kvalitetu, ne samo nisku cijenu koju pisac nudi.

Zasad sam pokušavao na oDesku (tek nekoliko dana) ali ne uspijevam se probiti ni do prvog posla. Čini mi se kako bi ista situacija bila na Elance ili Freelance.com. Koliko sam shvatio, te stranice nisu primarno rađene za pisce već za programere i dizajnere. Možda sam shvatio krivo. Postoje li bolje, specijaliziranije stranice za pisce ili je oDesk vrh?

profesor

Član
Tu od
8 Kol 2011
RE: Zarada pisanjem

Upravo me ta tema natjerala na otvaranje ove. Riječ je u osnovi o istim stranicama ali s "druge strane ekrana". Iako su možda ove navedene u temi korisne kupcima, nisu jednako korisne piscima.

Provjerio sam servise koji se spominju: iWriter servis je dostupan i isplaćuje preko PayPal-a (pokušati ću s njim prvim), Text Broker ne prima ljude izvan USA dok 99centarticles ne nude posao piscima već samo članke kupcima.

Skipper

Legenda
Tu od
9 Ožu 2011