• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Promjene u strukturi podforuma

Status
Nisu omogućeni daljnji odgovori.

Davor Bomestar

Legenda
Tu od
27 Lis 2008
Postova
3,697
Napravio sam odredjene promjene u strukturi kategorija tj. podforuma kako bi struktura bila donekle u toku sa promjenama u internet marketing industriji.

Guest blogging / posting kategoriju sam promjenio u "Outreach marketing" kategoriju i promovirao je u hijearhiji tako da vise nije podsekcija Link building kategorije. Naime, guest posting se postize outreachem ali to je samo jedan djelic "outreach marketinga" te smatram kako je potrebno prosiriti taj segment foruma na cijelokupan outreach marketing, koji je po meni osnova modernog internet marketinga.

Outreach marketing - https://internetzarada.org/forumdisplay.php?fid=160

Jednako tako sam kategoriju "Tematika i sadrzaj" preimenovao u "Content marketing, tematika i sadrzaj" te prebacio iz "Izrada web stranica" djela foruma prebacio u "Internet marketing" dio foruma.

Jednostavno, content je puno vise od samo nekog djela na web stranici, tako da zasluzuje da ga tako i pokrivamo na forumu.

Content marketing, tematika i sadržaj - https://internetzarada.org/forumdisplay.php?fid=123

Outreach i content marketing su svakako jako bitni segmenti internet marketinga u danasnje vrijeme tako da smatra kako je ova promjena potrebna.


Svakako poticem clanove da citaju, proucavaju, shareaju i raspravljaj ovdje na forumu stvari vezane uz content marketing i outreach te da koriste forum u skladu s ovim promjenama.
 
Status
Nisu omogućeni daljnji odgovori.
Back
Na vrh