mvasic kaže:
Mene najviše interesuje koliko treba biti napadan sa promocijom proizvoda.
Ako imam blog da li treba da reklamiram proizvode tako što ću npr.:
- na dnu nekog posta o npr. stresu napisati nešto tipa" da saznate koji je najbolji stress management program" kliknite ovdje. I to onda vodi ka mom reviewu toga proizvoda.
- Ili da ubačim baner sa reklamom na pola posta koji bi opet vodio ka mom reviewu.
- ili da ubacim moj review u related articles na dnu teksta, pa da napišem da jedan od članka tu bude i anchor "best stress management program" i onda to da vodi ka mom rewievu
u suštini koliko treba biti "napadan" u promociji a da ne izgleda kao da mi je najbitnije da uvalim nešto. eto toliko
Nema univerzalnog pravila, ovisi o niši, proizvodu, ciljanoj klijenteli itd. Dobro odradi istraživanje tržišta, prije svega pogledaj sales page proizvoda koji promoviraš. Oni su vjerojatno (sigurno) napravili testiranja i odabrali sales page s najboljom konverzijom. Ako je sales page agresivan, onda i tvoji materijali trebaju biti takvi. Primjerice, imao sam jedan mini niche sajt koji je promovirao knjigu kako dobiti na lotu. Klijentela u toj niši su uglavnom ljudi koji kupuju snove, ne stvarnu vrijednost odnosno proizvod koji će im dati realnu vrijednost. Najbolju konveziju imao mi je overhyped text sa u kojemu sam obvećavao brda i doline, agresivno postavio slike sa ''click here'' elementima i ''get it today'' linkove.
S druge strane, Amazon sajtovi daju najbolje rezultate kada tekstove napunim sa objektivnim informacijama o proizvodu, usporedbi sa sličnim proizvodima itd. Ovdje affiliate linkove postavljam uglavnom poslje prvog odlomka (i to su uglavnom linkovi tipa ''provjerite najbolje cijene'' i na kraju teksta, više kao call-to-action link ''get it today, xx% discount'').
Za najbolje rješenje ipak ćeš morati napraviti testiranje, umetnuti tracking kodove na affiliate linkove i vidjeti što najbolje funkcionira.