• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Primjeri odličnih clickbank blogova/sajtova

mvasic

Aktivni član
Tu od
17 Srp 2012
Postova
123
Dakle interesujue me po vama koju su po vama odlični clickbank blogovii naravno link ka njima.. Planiram da se bacim i na klibank pa me hocu da vidim kako se pravilno radi klikbank promocija.

Pokupio sam oderđana znanja ali volio bih da vidim kako se to pravilno radi i na nekom primjeru.

Hvala.
 
Pionir u clickbank blogovima ti je naturaltinnitusrelief.blogspot.com.
 
vlasta kaže:
Pionir u clickbank blogovima ti je naturaltinnitusrelief.blogspot.com.

Tekst im je iz 2009. i to sa kraja godine. Teško da je to ikakav pionir.
 
Pa dobro, ne bukvalno pionir, ali je skolski primer kako je trebalo da se uradi blog za clickbank proizvod, barem u 2009. godini. Danas je to malo drugacije.
 
evo me opet

pošto već niko nema sajt koji je dobar primjer kako se pravi clickbank sajt, evo sam ja iskopao jedan pa reko da čujem mišljenja

evo ga : http://www.flat-stomach-exercises.com/index.html

što mislite o ovome sajtu. ovdje ima i adsensa i čuda.

Mene najviše interesuje koliko treba biti napadan sa promocijom proizvoda.

Ako imam blog da li treba da reklamiram proizvode tako što ću npr.:

- na dnu nekog posta o npr. stresu napisati nešto tipa" da saznate koji je najbolji stress management program" kliknite ovdje. I to onda vodi ka mom reviewu toga proizvoda.

- Ili da ubačim baner sa reklamom na pola posta koji bi opet vodio ka mom reviewu.

- ili da ubacim moj review u related articles na dnu teksta, pa da napišem da jedan od članka tu bude i anchor "best stress management program" i onda to da vodi ka mom rewievu

u suštini koliko treba biti "napadan" u promociji a da ne izgleda kao da mi je najbitnije da uvalim nešto. eto toliko
 
mvasic kaže:
Mene najviše interesuje koliko treba biti napadan sa promocijom proizvoda.

Ako imam blog da li treba da reklamiram proizvode tako što ću npr.:

- na dnu nekog posta o npr. stresu napisati nešto tipa" da saznate koji je najbolji stress management program" kliknite ovdje. I to onda vodi ka mom reviewu toga proizvoda.

- Ili da ubačim baner sa reklamom na pola posta koji bi opet vodio ka mom reviewu.

- ili da ubacim moj review u related articles na dnu teksta, pa da napišem da jedan od članka tu bude i anchor "best stress management program" i onda to da vodi ka mom rewievu

u suštini koliko treba biti "napadan" u promociji a da ne izgleda kao da mi je najbitnije da uvalim nešto. eto toliko

Nema univerzalnog pravila, ovisi o niši, proizvodu, ciljanoj klijenteli itd. Dobro odradi istraživanje tržišta, prije svega pogledaj sales page proizvoda koji promoviraš. Oni su vjerojatno (sigurno) napravili testiranja i odabrali sales page s najboljom konverzijom. Ako je sales page agresivan, onda i tvoji materijali trebaju biti takvi. Primjerice, imao sam jedan mini niche sajt koji je promovirao knjigu kako dobiti na lotu. Klijentela u toj niši su uglavnom ljudi koji kupuju snove, ne stvarnu vrijednost odnosno proizvod koji će im dati realnu vrijednost. Najbolju konveziju imao mi je overhyped text sa u kojemu sam obvećavao brda i doline, agresivno postavio slike sa ''click here'' elementima i ''get it today'' linkove.

S druge strane, Amazon sajtovi daju najbolje rezultate kada tekstove napunim sa objektivnim informacijama o proizvodu, usporedbi sa sličnim proizvodima itd. Ovdje affiliate linkove postavljam uglavnom poslje prvog odlomka (i to su uglavnom linkovi tipa ''provjerite najbolje cijene'' i na kraju teksta, više kao call-to-action link ''get it today, xx% discount'').

Za najbolje rješenje ipak ćeš morati napraviti testiranje, umetnuti tracking kodove na affiliate linkove i vidjeti što najbolje funkcionira.
 
i.m.warrior kaže:
mvasic kaže:
Mene najviše interesuje koliko treba biti napadan sa promocijom proizvoda.

Ako imam blog da li treba da reklamiram proizvode tako što ću npr.:

- na dnu nekog posta o npr. stresu napisati nešto tipa" da saznate koji je najbolji stress management program" kliknite ovdje. I to onda vodi ka mom reviewu toga proizvoda.

- Ili da ubačim baner sa reklamom na pola posta koji bi opet vodio ka mom reviewu.

- ili da ubacim moj review u related articles na dnu teksta, pa da napišem da jedan od članka tu bude i anchor "best stress management program" i onda to da vodi ka mom rewievu

u suštini koliko treba biti "napadan" u promociji a da ne izgleda kao da mi je najbitnije da uvalim nešto. eto toliko

Nema univerzalnog pravila, ovisi o niši, proizvodu, ciljanoj klijenteli itd. Dobro odradi istraživanje tržišta, prije svega pogledaj sales page proizvoda koji promoviraš. Oni su vjerojatno (sigurno) napravili testiranja i odabrali sales page s najboljom konverzijom. Ako je sales page agresivan, onda i tvoji materijali trebaju biti takvi. Primjerice, imao sam jedan mini niche sajt koji je promovirao knjigu kako dobiti na lotu. Klijentela u toj niši su uglavnom ljudi koji kupuju snove, ne stvarnu vrijednost odnosno proizvod koji će im dati realnu vrijednost. Najbolju konveziju imao mi je overhyped text sa u kojemu sam obvećavao brda i doline, agresivno postavio slike sa ''click here'' elementima i ''get it today'' linkove.

S druge strane, Amazon sajtovi daju najbolje rezultate kada tekstove napunim sa objektivnim informacijama o proizvodu, usporedbi sa sličnim proizvodima itd. Ovdje affiliate linkove postavljam uglavnom poslje prvog odlomka (i to su uglavnom linkovi tipa ''provjerite najbolje cijene'' i na kraju teksta, više kao call-to-action link ''get it today, xx% discount'').

Za najbolje rješenje ipak ćeš morati napraviti testiranje, umetnuti tracking kodove na affiliate linkove i vidjeti što najbolje funkcionira.

radi se o blogu u self help niši i mislim da bi trebalo ici laganije sa promocijom. sigurno bi se konverzija kratkoročno povećala kada bih napisao ultra napucani reviewi linkove stavljao na više mjesta. ali dugorčno mislim da ne bi valjalo s obzirm da odve neću da radim po metodi uzmi pare i briši.

ali se i po clickbaku čuda čine.....primjetio sam da neki kvalitetniji proizvodi imaju jako loš graviti. tako, neki proizvodi iz self help nishe koji su radili phd-evi profesori (znam da nisu fake) imaju jako loš graviti, dok neki čiji su autori ljudi iz IM svijeta koji u su odjedanput počeli da se razumiju u psihologiju, klepaju pare....

tako da ne znam što da radim. ovi prvi su kvalitetni ali vjerovatno ću ih teže prodavati, dok su ovi drugi lošiji ali bih veću lovu uzimao....ali će vjerovatno bit ova prova varijata, dako uspijem svojoj reviwom da dodatno postaknem čitaoce da kupe..
 
Nisam prodao neki clickbank proizvod godinama, skoro pa desetljece. Ali ono sta bi volio naglasit da se ne opterecujete preise sa tim gravity-em. Koliko god to mozda moglo davati hint sta se prodaje a sta ne, opet treba reci da to moze biti i podatak koji ce vas potpuno krivo usmjeriti.

Gravity moze biti mali iz brojnih razloga a visok gravity moze biti i los faktor. Veliki gravity znaci da se nes prodaje ali isto tako znaci da je vjerojatno velika konkurencija. Ako obrnemo pricu, ako nesto ima nizak gravity znaci da je mozda nicha uska te je manje pokrivena affiliateima, ali to ne znaci da se ne moze dobro zaradit u njoj.

I bitna stvar za shvatit, visok ili nizak gravity opet ovisi o tome koliko dobro TI PRODAS taj proizvod. Ako je tvoj website, tekst, sales copy i cijeloviti pristup dobar, tj. ako ti dobro odradis (pred)prodaju tog proizvoda, onda ce i zarada i prodaja biti bolja. Vecina to ne radi i zato je moguce da na nekim proizvodima je nizi gravity iako se mogu dobro unovcit.

Ali, ponekad naravno je moguce da je i proizvod skupa sa sales page-om los pa zato lose ide prodaja, zato treba biti dovoljno iskusan da se samostalno procjeni dali je sales page proizvoda koji prodajes dovoljno dobar.
 
mvasic kaže:
ali se i po clickbaku čuda čine.....primjetio sam da neki kvalitetniji proizvodi imaju jako loš graviti. tako, neki proizvodi iz self help nishe koji su radili phd-evi profesori (znam da nisu fake) imaju jako loš graviti, dok neki čiji su autori ljudi iz IM svijeta koji u su odjedanput počeli da se razumiju u psihologiju, klepaju pare....

tako da ne znam što da radim. ovi prvi su kvalitetni ali vjerovatno ću ih teže prodavati, dok su ovi drugi lošiji ali bih veću lovu uzimao....ali će vjerovatno bit ova prova varijata, dako uspijem svojoj reviwom da dodatno postaknem čitaoce da kupe..

Jedna je stvar napraviti dobar proizvod, druga stvar je dobro prodati proizvod. Iz mog iskustva mogu reći kako sam uvijek lakše prodavao proizvode sa većih gravityem. Ako je tebi prioritet pružiti vrhunsku uslugu i preporučiti isključivo kvalitetne proizvode čitateljima, a zarada ti je u drugom planu, bravo ti.

Samo, valja isto razmisliti o toj niši, tj. shvatiti da tu opet postoje podniše. Ne znam o čemu se točno radi, no self-help je zapravo jako slična IM niši. Postoje ljudi koji žele brzo rješenje problema i traže proizvode koji će ih uvjeriti da je rješenje jednostavno (ne treba uložiti puno energije s njihove strane u rješavanje problema). Takvi su većina. Manjina je spremna ozbiljno se angažirati oko rješavanja problema, educirati se i uložiti puno energije i vremena. Oni će možda odabrati manje razvikani proizvod.
 
Ne znači nizak gravity na Clickbanku da je proizvod loš i da će teže da se prodaje. Znači samo da autori ili vlasnici proizvoda slabo znaju da regrutuju affiliate, ili možda uopšte to ni ne rade. ;)

Zaključi sam po sales pageu da li će neko hteti da kupi taj proizvod, a ne prema gravity.


Btw. gravity se i veštački budži... tako da ne mora baš ništa da znači.
 
što se tiče sales pageova nemam to iskustvo. koliko vidim, barem u self improvmentu većina je dobro odrađena, mislim očigledno je da se rade po istoj šemi. kreću sa dear friend:D
tu su tekstualni i video testimonijalsi, ciljaju na ono što je najveća boljka kod kupaca, tu su i bonusi, garancije, povrat novaca i td.

nisam se raštrako previše po niši pa ne obuhvatam sve od meditacije do dejtinga jer ne želim da budem ekspert za sve. e nisam znao da se graviti može budžiti ali eto sve je moguće. ipak izabaraću proizvode za koje znam da su kvalitetni pa ću ih svojom detaljnom analizom pokušati prodati bolje...

i još jedna stvar me ovdje interesuje. šta se podrazumijeva pod konkurencijom ovdje? stalno čitam, a davor je ovje pomenuo, da ne treba ići sa proizvodim sa velikim gravitijem jer je tu velika konkurencija. da li se to odnosi na ključne riječi? pa ako uzme npr. stress gotovo je sve za sve kraće kombinacije je jaka konurencija pa neću moći da se probijem za ključne riječi pa samim tim imam i posjetu, a iz toga i prodaju. i to mi je jasno.
međutim ukoliko ciljam na long tejl keyworde i imam na svom blogu dnevno 300 - 400 posjeta koje dolazi iz long tejl riječi vezanih za upravljanje stresom + ljude koju su mi na majling listi, da li onda može pričati o jakoj konurenciji? da li onda mogu prodavati i proizvod sa najvećim gravitijem koga masu ljudi valja.?...
 
i.m.warrior kaže:
mvasic kaže:
Mene najviše interesuje koliko treba biti napadan sa promocijom proizvoda.

Ako imam blog da li treba da reklamiram proizvode tako što ću npr.:

- na dnu nekog posta o npr. stresu napisati nešto tipa" da saznate koji je najbolji stress management program" kliknite ovdje. I to onda vodi ka mom reviewu toga proizvoda.

- Ili da ubačim baner sa reklamom na pola posta koji bi opet vodio ka mom reviewu.

- ili da ubacim moj review u related articles na dnu teksta, pa da napišem da jedan od članka tu bude i anchor "best stress management program" i onda to da vodi ka mom rewievu

u suštini koliko treba biti "napadan" u promociji a da ne izgleda kao da mi je najbitnije da uvalim nešto. eto toliko

Nema univerzalnog pravila, ovisi o niši, proizvodu, ciljanoj klijenteli itd. Dobro odradi istraživanje tržišta, prije svega pogledaj sales page proizvoda koji promoviraš. Oni su vjerojatno (sigurno) napravili testiranja i odabrali sales page s najboljom konverzijom. Ako je sales page agresivan, onda i tvoji materijali trebaju biti takvi. Primjerice, imao sam jedan mini niche sajt koji je promovirao knjigu kako dobiti na lotu. Klijentela u toj niši su uglavnom ljudi koji kupuju snove, ne stvarnu vrijednost odnosno proizvod koji će im dati realnu vrijednost. Najbolju konveziju imao mi je overhyped text sa u kojemu sam obvećavao brda i doline, agresivno postavio slike sa ''click here'' elementima i ''get it today'' linkove.

S druge strane, Amazon sajtovi daju najbolje rezultate kada tekstove napunim sa objektivnim informacijama o proizvodu, usporedbi sa sličnim proizvodima itd. Ovdje affiliate linkove postavljam uglavnom poslje prvog odlomka (i to su uglavnom linkovi tipa ''provjerite najbolje cijene'' i na kraju teksta, više kao call-to-action link ''get it today, xx% discount'').

Za najbolje rješenje ipak ćeš morati napraviti testiranje, umetnuti tracking kodove na affiliate linkove i vidjeti što najbolje funkcionira.
Može li netko ubaciti link primjer za prodaju preko AMAZONA?
 
Sve je to na isti fazon ,ovi affiliate programi i sajtovi, samo su razliciti proizvodi ili način promocije.
 
Slažem se s gamerxyz, nije bitno jel to Clickbank, Amazon ili nešto treće, važno je kako upakiraš sve to na stranici i predstaviš potencijalnom kupcu.
 
Back
Na vrh