kres0 kaže:
Davor kod gradnje backlinkova komentiranjem pošto kad bi koristio keyword vecina komentara nebi bila odobrena tako da koristim ime kao anchor sad me zanima dali je bolje koristiti za sve linkove isto ime npr kreso ili da mijenjam imena?
Ja osobno tj. moja firma vec dugi niz ne radi linkove kroz blog komentare. Jedan od glavnog razloga jest što radimo za klijente i tu je odgovornost jako velika, ne smijemo dovesti klijenta u probleme. Zato je sav nas "link building" ucinjen kroz outreach. Drugim rjecima ili objavljujemo guest postove na pazljivo probranim websiteovima (DA 30+, autenticni websiteovi sa kvalitetnim sadrzajem, sa dosta social followera itd.) gdje unutar postova contextualno linkamo prema kvalitenom sadrzaju kojeg smo napravili na sajtu od klijenta.
Druga metoda jest "link request" outreach. Slozimo vrhunski "linkbait" tj. "link worthy" materijal na sajtu od klijenta pa tek onda krecemo outreachem tj. kontaktiranjem websiteovima koji bi mogli linkati taj "linkbait" materijal. To je obicno nekakav ultra dogacak vodič na relevantnu temu. Npr. za jednog klijenta smo slozili prvo Windows 8 a poslje Windows 10 Troublesthooting vodič od 50 000 rijeci. U prosjeku svaku kampanju koju krecemo prvo 2-3 mjeseca provedemo radeci samo na tako nekom dugackom vodicu, iako je ovaj od 50 000 rijeci bio najduzi i trajalo je i puno duze da ga slozimo.
Rezultat toga jest da sada dobijamo "hard to get" linkove. Npr. klijent za kojeg radimo vec ima oko 2000 reffering domena, ali njegov website i postojeci sadrzaj je vecinom linkan sa raznih foruma, a to nisu prejaki linkovi. Zato mu je i DA relativno mali za broj linkova. Naravno, nasi linkovi tu sluze da doprinesemo sa jakim "hard to get" linkovima. Prosli mjesec smo dobili link sa jake .gov domene tj. sa websitea od države Vermont u Americi.
Proces nije prekompliciran. Slozi odlican materijal na svom sajtu. Razmisli koji websiteovi bi bili zainteresirani da linkaju na taj sadrzaj, i šaljes tisuce i tisuce mailova svaki mjesec, pa onda još bitnije saljes follow-upove više puta. Kad imaš full time zaposlenika koji radi samo na tome, s vremenom se dodje do kvalitetnih linkova.
Shvacam da vecini na forumu nije moguce odvojit toliko vremena, tako da nije loše povremeno ubacit i neke druge lakše link building metode poput blog komentara. Ali racunajte da te metode imaju znacajno slabiju "snagu" sada i ako pretjerate sa njima mozete doci u probleme.
Što vam slabije ide sa linkovima, to više morate kompenzirat sa količinom sadrzaja.
Što se tiče anchor textova, bolje je da su diversificirani i da nisu komercijalni tj. da nemaju ciljani keyword. U blog komentarima bolje je koristit svoje ime, ali sama metoda dobijanja linkova sa blog komentara je problematicna u 2016 tako da ionako nebi previše trebali ovisit o toj metodi.
Prateci Neil Patela, ne njegove blogove vec nacin kako razvija svoje projekte. Ne citam vise bas quicksprout ali mi je jako zanimljivo bilo pratit njegove podatke o razvoju projekata. Pokusavao sam otkrit "kljuc" uspjeha. Slozio sam si internu tablicu i pocet analizirat korelaciju izmedju kolicine tekstova, kolicine linkova i kolicine organske posjete.
Nebi sad isao previse u dubinu oko ovoga, jer tu mogu cijeli jedan post slozit oko toga, ali meni je bilo korisno vidjet omjere tih stvari. Naravno, njegovi blogovi sa 2-5-15 tisuca reffering domena su dobijali jako puno posjete, i vecina njegovih blogova su bili vec previse uspjesni da se stekne dojam "kako uopce doci do neke pocetne razine". Ali ono sto sam kroz vrijeme pratio i zakljucio jest da je za blogove jako jako bitan "frequency" tj. ucestalost objavljivanja. Neil Patel kaze sto cesce i sto vise to bolje. 3 puta tjedno je ok, 5-6 puta tjedno je bolje. Po Neilu, blogovi koji objavljuju postove 3 puta dnevno, nemaju problema doci do 1 miljun posjetitelja.
Znam da ce mnogi reci da je to previše, ali jednostavno, ako zelite uspjeti, postanite content machine i krenite rokat tekstove ko robot - kolicina i ucestalos objavljivanja je jako bitna.
Isto bitna stvar, shvatio sam da ukoliko website nema puno linkova, da moze to nadomjestit sa kolicinom tekstova. Neki njegovi projekti su imali dosta posjete iako su imali puno manje linkova. Potrebno je imat nešto linkova, ali ako ne mozete doci do tisuce linkova onda se fokusirajte na izradu sadrzaja.
Zasto sve ovo govorim. Pa zato jer osobno da pokrecem affiliate website isao bi u dosta drugacijem smjeru. Fokusirao bi se ne na pojedine ranking rezultate za pojedini keyword nego bi ciljao opcenito "targeted audience" koji bi mogao biti zainteresiran u te stvari. A privlacio bi ih sa temama koje zanimaju taj targeted audience. Znaci netko tko zeli kupit "juicer" to nije jednodimenzionalna osoba, to je osoba koja ima razlicite interese. Jos bitnije ta osoba kupuje juicer vjerojatno jer ju zanima zdrava prehana, jer ju zanimaju prirodni sokovi. Razmislit koje još relevantne bi zanimale tu osobu.
Kad se definira tematika onda krenut pisat ko lud o toj tematici, s vremenom s kolicinom sadrzaja longtail organska posjeta ce doci na website. S vremenom doslovno mislim na duge staze, moze trajat i 12 do 18 mjeseci redovitog objavljivanja sadrzaja za vidjet nekakve solidne poraste u posjeti, ali kad jednom dosegnete taj nivo, puno sigurniji cete biti od Google updateova i slicno.
Jer sada kada postignes rankinge za 1-2 glavna keyworda i ovisis o njemu, Google napravi update, ti da izgubis samo 5-10 pozicija, tvoj projekt je vec propao. S druge strane ako imas blog tj. contentom bogat websitea, diversificirao si posjetu na tisuce i tisuce "manje" popularnih keyworda.
Moji savjet bi bio da kod razvoja affiliate projekata da se otprilike fokusirate na ovaj model:
- fokusirate se na blog a ne na statican website - učestalost objavljivanja je faktor koji Google nagraduje no i to nadograduje sa odgodom od 6 do 12 mjeseci. Znaci 6-12 mjeseci morate uporno objaljivat i cekat "delayed gratification". Tjedno 3 do 5 postova.
- kao redovite blog postove ciljate clanke od minimalno 1000 - 1500 rijeci (duzina sadrzaja je ranking faktor za Google). Ovim postovima je cilj da rangiraju na googleu za razne longtail keyworde i dobijaju longtail posjetu.
- slozite jedan veliki "poseban" sadrzaj, ogroman vodic od 10-15 tisuca rijeci. Slozite ga kao one-pager sa lijepom uvodnom slikom. Taj ogroman vodič na relevantnu temu ce sluzit za dobivanje linkova - puno je lakše kad objavite guestpot i linkate unutar članka na takvo nešto, puno je lakše kad pošaljete mail sajtovima i blogerima unutar industrije pa ih pitate dali bi bili zainteresirani da shareaju ili linkaju takav ogroman komad sadrzaja. Ne vjerujete u ovaj koncept? A sta mislite zasto su toliko natjecanja za najbolji post na ovom forumu bila toliko popularna?
https://internetzarada.org/showthread.php?tid=7049
Upravo ti vodiči sa IZF natjecanja, bi vam trebali biti uzor kada radite ovakav "linkabilni" sadrzaj za svoj website.
Taj vodič vam moze biti "flagship" content, mozete ga koristit za promociju svog bloga svuda, mozete i trebali bi "lovit" emailove od posjetitelja koji dodju posjetit vas website i taj vodic. Kad netko ulozit "extra" trud u nekakav sadrzaj, onda se taj "value" i primjeti tj. tada taj sadrzaj i ima extra vrijednost.
Pojednostavljeno rečeno, blog postovi su redoviti postovi za dobijat organsku posjetu, a ovakvi dugacki vodici su za promociju.
Sigurno se mnogi misle kako je to ful tesko, ne mozete vi konkurirat velikim igracima. Krivo. Kao prvo, to što je teško to je relativna stvar. Postoje metode kako podici svoju produktivnost, tako da ako vam je to problem prvo se posvetite time.
Zapamtite, oni najuporniji tj. cak bi rekao najstrpljiviji su oni koji pobjedjuju. Znam ekipu koja ne zna ni 1% od onog sto ja znam o internet marketingu pa su 1000% uspjesniji od mene, samo zato jer su disciplinirani, strpljivi i nemaju problema cekat "delayed gratification".
Velike firme su tako spore, tako loše shvacaju sve ove stvari tako da cak i kad imaju sredstva i budjet nisu dovoljno agilne, fleksibilne i jednostavno same sebe sabotiraju. Vi sa upornim strpljivim stavom i vasom fleksibilnoscu i agilnoscu ste u velikoj prednosti od "velikih igraca".
Ono sto velike firme mogu jest ulozit budjet u nesto sa strane pa cekat par godina da dodju rezultati. Vi to ne mozete, ali bas zato je vam nije stvar sa strane mozete ulozit više truda i prije doc do rezultata. Ono što velike firme placaju agencijama kao što je moja jest znanje i vrijeme. Znanja vec nesto imate, ostalo je sve dostupno na netu for free, samo vam treba hmm - vrijeme i strpljivost da ucite. A vrijeme, ako nemate prihode onda imate vremena, tako da ulozite svoje vrijeme i shvatite da vam je najveci asset.
Ja ponekad kazem mojim klijentima da ce prije rezultate postici 14-o godišnji klinac s mojeg foruma nego oni tj. vece firme. Jer jednostavno, firme se bave svojim core biznisom a to je prodaja i proizvodnja ovog i onog, organiziranje zaposlenika, legal stvari, bavljenje sa 1001 stvari. Vi kao "affiliate" uopce se ne brinete za taj drugi dio posla, vi samo morate dobit posjetu, tako da vaš spektar stvari koje morate odradit jest puno manji nego njima. To isto znaci da cim ste vise specijalizirani za nešto i više posveceniji, imate fokus, samim time mozete prije postici rezultate od njih.