• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Potreban savet iskusnijih forumaša

Ljubomir

Član
Tu od
23 Sij 2013
Postova
16
Posle više od dve godine potrošenih na seo i na izgradnju bloga, nemam više ni jednu ideju kako popraviti poziciju sajta. Ako ima neko od iskusnijih forumaša koji bi mi pomogli barem savetom bio bih veoma zahvalan. Nekada čovek ne može na pravi način da sagleda kompletnu sliku, pa bolje vide ljudi sa strane..

Takodje ako je neko iz Bg voljan da prenese neka znanja vezana za zaradu putem web sajtova, blogova i sl neka mi se jave na pm pa možemo negde uz piće da proćaskamo i razmenimo iskustva. Ne znam da li je u skladu sa pravilima pa molim moderatore da koriguju post ako sam pogrešio, web sajt koji je u pitanju je www(.)juicebestextractor(.)com a ključna reč je "Best juicers on the market".

Vrtim se tu negde oko 3-4 strane i ni makac, a prodaja 0. Sajt je star oko 3 godine.
 
Svakako bi savjetovao odmak od onog sto si naviknuo radit, i probaj se fokusirat malo na druge metode. Znam da si attachiran za projekt ako 2 godine radis na njemu ali treba upijat i ostala znanja, pratit druge uspjesne projekte, ucit na svojim pogreskama i slicno.

Npr. iz SEO i link building perspektive ja vec godinama ne gradim linkove da ciljam keyworde kroz anchor textove. Cak kad analiziram dali neki website ima problematicne linkove prvo sto gledam jest ako ima neprirodan backlink profil sa previse anchor textova koji ciljaju keyworde. kad pogledam tvoj website kroz majestic.com alat upravo to vidim. Previse si ciljao taj keyword.

Kao opcenito pravilo klijentima objasnjavam da u 2016oj najbolje je SEO gledat na nacin da linkovi dizu opcenito autoritet websitea (Domain Authority) a da se relevantnost za keyworde postize kroz On-site. Drugim rjecima, optimiziranost za keyworde ne radis kroz linkove.

Druga pogreska koju vidim, fokus na pojedini keyword. Isto tako, SEO vec godinama ne fokusiramo na ciljanje par keyworda. Kad mi klijent dodje da zeli ciljat za pojedine keyworde onda ga ispravljam i objasnjavam da je to krivo. Znaci nije bitan ranking za pojedini keyword, bitno je koliko organic posjete dobijas. Ja kao SEO expert koji se profesionalno bavi SEO-om godinama mogu reci da me bas briga na kojoj poziciji rangiram za pojedini keyword ako dobijam dobru posjetu sa Googlea.

Sto vise stranica sa originalnim sadrzajem imas to ces za vise keyworda moc dobijat posjetu. Tako da treba se fokusirat na strategiju maximiziranja broja content stranica, a ne biti opsjednut oko rangiranja za 1 pojedini keyword. Bitna je posjeta tako da slazi strategiju da imas dobru posjetu a ne dobre rankinge kao glavni cilj.


Moj savjet jest ovo:

- drasticno unaprijedi svoj SEO znanje (citaj kako se radi link building u 2016-oj. Uglavnom kroz outreach link building, visokokvalitetno guest bloganje i sl). Znaci posveti mnogo vremena unapredjenju svog znanja.
- promjeni koncept websitea. Umjesto klasicnog affiliate websitea, stavi novu temu, dodaj nove teme pokusaj se preorjentirat u blog koji pise o juicanju i slicno. Npr. vise fokusa na recepte i te stvari. Znaci nemoj biti "review" sajt kao i svaki affiliate website out there nego budi mjesto za fanove "juice-anja".
- drasticno digni kvalitetu svojih clanaka. Umjesto 550 raznih juicer reviewa, napisi review za 10 njih gdje ce svaki review biti 2-4 tisuce rijeci dug review. Kreni radit najdetaljnije reviewe za te juicere. (Hint: Duzi tekstovi bolje rangiraju). Iskreno, mene kao osobu koja sam dao solidne pare za juicer, prije nego sam ga kupio me zanimao konkretan review juicera. Savjetovao bi ti ako bas se zelis bavit ovime da stvarno se udubis u temu u juicera, naucis nichu jako dobro i krenes pisat bas opsezne reviewe. To ce biti tvoj competitive "advantage", duzi sadrzaji bolje rangiraju i sa duzim textovima pokrijes vise longtailova.
- put in the effort. Jednostavno, sve teze i teze je postici rezultate na netu. Ovo tvoje je preocito da je affiliate website. Potrudi se da ga pretvoris u "authority" website ili jos bolje blog. Moderni affiliate websiteovi ni ne skuzis da su affilaite websiteovi. Kad ulozis trud, pocet ce rezultati ali bez truda nema pomaka.

Potrudi se da postanes dobar u SEO-u, postani expert u Juicerima, ulazi trud na dnevnoj razini i s vremenom ce doci rezultati. Ali bez truda nema pomaka.
 
Davor kod gradnje backlinkova komentiranjem pošto kad bi koristio keyword vecina komentara nebi bila odobrena tako da koristim ime kao anchor sad me zanima dali je bolje koristiti za sve linkove isto ime npr kreso ili da mijenjam imena?
 
kres0 kaže:
Davor kod gradnje backlinkova komentiranjem pošto kad bi koristio keyword vecina komentara nebi bila odobrena tako da koristim ime kao anchor sad me zanima dali je bolje koristiti za sve linkove isto ime npr kreso ili da mijenjam imena?

Prirodno je da ime bude anchor text ako gradis linkove na blog comentarima. Google ne voli kada se stavljaju nazivi sajta tamo gde bi trebalo da stoji ime/prezime/nickname. E sad plasim se da ne budes u problemu ako menjas vlastito ime a landing page ti je uvek isti. A generalmo jedan blog koment backlink ti je sasvim dovoljan u periodu od 10-tak dana. Vise se potrudi da komentar napravis tako svrsishodan pa da link gurnes u samom sadrzaju komentara. To jeste uzasno tesko ali prolazi ako se potrudis :)
 
Davore svaka cast. Ovo gore ispisano treba upiti. Kolicina sadrzaja je jako bitna, najbitnija. Vrhunski clanak od 300-400 rijeci ne moze prismrdit solidnom tekstu od 1000 rijeci i sto je najbolje sto duzi text gugl vise fraza povezuje i daje u rezultatima i cupa iz samog teksta.
 
kres0 kaže:
Davor kod gradnje backlinkova komentiranjem pošto kad bi koristio keyword vecina komentara nebi bila odobrena tako da koristim ime kao anchor sad me zanima dali je bolje koristiti za sve linkove isto ime npr kreso ili da mijenjam imena?

Ja osobno tj. moja firma vec dugi niz ne radi linkove kroz blog komentare. Jedan od glavnog razloga jest što radimo za klijente i tu je odgovornost jako velika, ne smijemo dovesti klijenta u probleme. Zato je sav nas "link building" ucinjen kroz outreach. Drugim rjecima ili objavljujemo guest postove na pazljivo probranim websiteovima (DA 30+, autenticni websiteovi sa kvalitetnim sadrzajem, sa dosta social followera itd.) gdje unutar postova contextualno linkamo prema kvalitenom sadrzaju kojeg smo napravili na sajtu od klijenta.

Druga metoda jest "link request" outreach. Slozimo vrhunski "linkbait" tj. "link worthy" materijal na sajtu od klijenta pa tek onda krecemo outreachem tj. kontaktiranjem websiteovima koji bi mogli linkati taj "linkbait" materijal. To je obicno nekakav ultra dogacak vodič na relevantnu temu. Npr. za jednog klijenta smo slozili prvo Windows 8 a poslje Windows 10 Troublesthooting vodič od 50 000 rijeci. U prosjeku svaku kampanju koju krecemo prvo 2-3 mjeseca provedemo radeci samo na tako nekom dugackom vodicu, iako je ovaj od 50 000 rijeci bio najduzi i trajalo je i puno duze da ga slozimo.

Rezultat toga jest da sada dobijamo "hard to get" linkove. Npr. klijent za kojeg radimo vec ima oko 2000 reffering domena, ali njegov website i postojeci sadrzaj je vecinom linkan sa raznih foruma, a to nisu prejaki linkovi. Zato mu je i DA relativno mali za broj linkova. Naravno, nasi linkovi tu sluze da doprinesemo sa jakim "hard to get" linkovima. Prosli mjesec smo dobili link sa jake .gov domene tj. sa websitea od države Vermont u Americi.

Proces nije prekompliciran. Slozi odlican materijal na svom sajtu. Razmisli koji websiteovi bi bili zainteresirani da linkaju na taj sadrzaj, i šaljes tisuce i tisuce mailova svaki mjesec, pa onda još bitnije saljes follow-upove više puta. Kad imaš full time zaposlenika koji radi samo na tome, s vremenom se dodje do kvalitetnih linkova.

Shvacam da vecini na forumu nije moguce odvojit toliko vremena, tako da nije loše povremeno ubacit i neke druge lakše link building metode poput blog komentara. Ali racunajte da te metode imaju znacajno slabiju "snagu" sada i ako pretjerate sa njima mozete doci u probleme.

Što vam slabije ide sa linkovima, to više morate kompenzirat sa količinom sadrzaja.

Što se tiče anchor textova, bolje je da su diversificirani i da nisu komercijalni tj. da nemaju ciljani keyword. U blog komentarima bolje je koristit svoje ime, ali sama metoda dobijanja linkova sa blog komentara je problematicna u 2016 tako da ionako nebi previše trebali ovisit o toj metodi.

Prateci Neil Patela, ne njegove blogove vec nacin kako razvija svoje projekte. Ne citam vise bas quicksprout ali mi je jako zanimljivo bilo pratit njegove podatke o razvoju projekata. Pokusavao sam otkrit "kljuc" uspjeha. Slozio sam si internu tablicu i pocet analizirat korelaciju izmedju kolicine tekstova, kolicine linkova i kolicine organske posjete.

Nebi sad isao previse u dubinu oko ovoga, jer tu mogu cijeli jedan post slozit oko toga, ali meni je bilo korisno vidjet omjere tih stvari. Naravno, njegovi blogovi sa 2-5-15 tisuca reffering domena su dobijali jako puno posjete, i vecina njegovih blogova su bili vec previse uspjesni da se stekne dojam "kako uopce doci do neke pocetne razine". Ali ono sto sam kroz vrijeme pratio i zakljucio jest da je za blogove jako jako bitan "frequency" tj. ucestalost objavljivanja. Neil Patel kaze sto cesce i sto vise to bolje. 3 puta tjedno je ok, 5-6 puta tjedno je bolje. Po Neilu, blogovi koji objavljuju postove 3 puta dnevno, nemaju problema doci do 1 miljun posjetitelja.

Znam da ce mnogi reci da je to previše, ali jednostavno, ako zelite uspjeti, postanite content machine i krenite rokat tekstove ko robot - kolicina i ucestalos objavljivanja je jako bitna.

Isto bitna stvar, shvatio sam da ukoliko website nema puno linkova, da moze to nadomjestit sa kolicinom tekstova. Neki njegovi projekti su imali dosta posjete iako su imali puno manje linkova. Potrebno je imat nešto linkova, ali ako ne mozete doci do tisuce linkova onda se fokusirajte na izradu sadrzaja.

Zasto sve ovo govorim. Pa zato jer osobno da pokrecem affiliate website isao bi u dosta drugacijem smjeru. Fokusirao bi se ne na pojedine ranking rezultate za pojedini keyword nego bi ciljao opcenito "targeted audience" koji bi mogao biti zainteresiran u te stvari. A privlacio bi ih sa temama koje zanimaju taj targeted audience. Znaci netko tko zeli kupit "juicer" to nije jednodimenzionalna osoba, to je osoba koja ima razlicite interese. Jos bitnije ta osoba kupuje juicer vjerojatno jer ju zanima zdrava prehana, jer ju zanimaju prirodni sokovi. Razmislit koje još relevantne bi zanimale tu osobu.

Kad se definira tematika onda krenut pisat ko lud o toj tematici, s vremenom s kolicinom sadrzaja longtail organska posjeta ce doci na website. S vremenom doslovno mislim na duge staze, moze trajat i 12 do 18 mjeseci redovitog objavljivanja sadrzaja za vidjet nekakve solidne poraste u posjeti, ali kad jednom dosegnete taj nivo, puno sigurniji cete biti od Google updateova i slicno.

Jer sada kada postignes rankinge za 1-2 glavna keyworda i ovisis o njemu, Google napravi update, ti da izgubis samo 5-10 pozicija, tvoj projekt je vec propao. S druge strane ako imas blog tj. contentom bogat websitea, diversificirao si posjetu na tisuce i tisuce "manje" popularnih keyworda.

Moji savjet bi bio da kod razvoja affiliate projekata da se otprilike fokusirate na ovaj model:

- fokusirate se na blog a ne na statican website - učestalost objavljivanja je faktor koji Google nagraduje no i to nadograduje sa odgodom od 6 do 12 mjeseci. Znaci 6-12 mjeseci morate uporno objaljivat i cekat "delayed gratification". Tjedno 3 do 5 postova.

- kao redovite blog postove ciljate clanke od minimalno 1000 - 1500 rijeci (duzina sadrzaja je ranking faktor za Google). Ovim postovima je cilj da rangiraju na googleu za razne longtail keyworde i dobijaju longtail posjetu.

- slozite jedan veliki "poseban" sadrzaj, ogroman vodic od 10-15 tisuca rijeci. Slozite ga kao one-pager sa lijepom uvodnom slikom. Taj ogroman vodič na relevantnu temu ce sluzit za dobivanje linkova - puno je lakše kad objavite guestpot i linkate unutar članka na takvo nešto, puno je lakše kad pošaljete mail sajtovima i blogerima unutar industrije pa ih pitate dali bi bili zainteresirani da shareaju ili linkaju takav ogroman komad sadrzaja. Ne vjerujete u ovaj koncept? A sta mislite zasto su toliko natjecanja za najbolji post na ovom forumu bila toliko popularna? https://internetzarada.org/showthread.php?tid=7049
Upravo ti vodiči sa IZF natjecanja, bi vam trebali biti uzor kada radite ovakav "linkabilni" sadrzaj za svoj website.

Taj vodič vam moze biti "flagship" content, mozete ga koristit za promociju svog bloga svuda, mozete i trebali bi "lovit" emailove od posjetitelja koji dodju posjetit vas website i taj vodic. Kad netko ulozit "extra" trud u nekakav sadrzaj, onda se taj "value" i primjeti tj. tada taj sadrzaj i ima extra vrijednost.

Pojednostavljeno rečeno, blog postovi su redoviti postovi za dobijat organsku posjetu, a ovakvi dugacki vodici su za promociju.

Sigurno se mnogi misle kako je to ful tesko, ne mozete vi konkurirat velikim igracima. Krivo. Kao prvo, to što je teško to je relativna stvar. Postoje metode kako podici svoju produktivnost, tako da ako vam je to problem prvo se posvetite time.

Zapamtite, oni najuporniji tj. cak bi rekao najstrpljiviji su oni koji pobjedjuju. Znam ekipu koja ne zna ni 1% od onog sto ja znam o internet marketingu pa su 1000% uspjesniji od mene, samo zato jer su disciplinirani, strpljivi i nemaju problema cekat "delayed gratification".

Velike firme su tako spore, tako loše shvacaju sve ove stvari tako da cak i kad imaju sredstva i budjet nisu dovoljno agilne, fleksibilne i jednostavno same sebe sabotiraju. Vi sa upornim strpljivim stavom i vasom fleksibilnoscu i agilnoscu ste u velikoj prednosti od "velikih igraca".

Ono sto velike firme mogu jest ulozit budjet u nesto sa strane pa cekat par godina da dodju rezultati. Vi to ne mozete, ali bas zato je vam nije stvar sa strane mozete ulozit više truda i prije doc do rezultata. Ono što velike firme placaju agencijama kao što je moja jest znanje i vrijeme. Znanja vec nesto imate, ostalo je sve dostupno na netu for free, samo vam treba hmm - vrijeme i strpljivost da ucite. A vrijeme, ako nemate prihode onda imate vremena, tako da ulozite svoje vrijeme i shvatite da vam je najveci asset.

Ja ponekad kazem mojim klijentima da ce prije rezultate postici 14-o godišnji klinac s mojeg foruma nego oni tj. vece firme. Jer jednostavno, firme se bave svojim core biznisom a to je prodaja i proizvodnja ovog i onog, organiziranje zaposlenika, legal stvari, bavljenje sa 1001 stvari. Vi kao "affiliate" uopce se ne brinete za taj drugi dio posla, vi samo morate dobit posjetu, tako da vaš spektar stvari koje morate odradit jest puno manji nego njima. To isto znaci da cim ste vise specijalizirani za nešto i više posveceniji, imate fokus, samim time mozete prije postici rezultate od njih.
 
Samo da se kratko nadovežem na Davorovu priču oko fokusa. Većina ljudi ima veliki problem sa fokusom, a to je glavna stvar u kojoj morate biti dobri da bi bili uspešni. Ako znate puno o svemu ne znači da ćete biti uspešni. Kad pričam s ljudima i dodjemo do teme čime se ko bavi, ja obično kažem da se bavim internet marketingom. Kad to kažem, većina me pita oko popravke kompjutera, reistalacije sistema i sličnih stvari. Kad im kažem da ništa ne znam oko toga, većina ostane u čudu. I u internet marketingu postoji gomila oblasti o kojima ne znam gotovo ništa. Recimo, nemam pojma da radim FB marketing, Adwords, email marketing... Hoću da kažem da zaista ima puno oblasti o kojima ne znam toliko puno ali to me nije sprečilo da budem jedan od najuspenijih marketera na našim prostorima. Uspeo sam samo zato što sam imao fokus na posao u kom sam najbolji. Dakle, pronadjite posao u kom ste najbolji, fokusirajte se na njega maksimalno i bićete uspešni. Za nekog to je izrada logoa, za nekog drugog web dizajn, neko će uspeti u FB marketingu, a neko će biti vrhunski programer. Bitno je da pronadjete u čemu ste vi najbolji i na to da se fokusirate.
 
Hvala na odgovoru. Teško je kad si sam u celoj priči i "momak za sve". U principu sve što ste pomenuli to sam i radio. Usput sam samo nailazio na neke nelogičnosti, jer su se slični ili gori sajtovi bolje rangirali od mog, ali to je već druga priča.. Show must go on.
 
Super tema, sve sam procitao. Pitam se pije li vode ova tehnika u 2024.?
 
Back
Na vrh