iamkermit94
Član
- Tu od
- 27 Stu 2017
- Postova
- 59
Izbor kljucnih reci pri izradi WordPress sajtova je vazan jer su kljucne reci ideje i teme koje definisu sadrzaj vaseg WordPress sajta!
Izbor kljucnih reci pri izradi WordPress sajtova je vazan jer su kljucne reci veza izmedju onoga sto ljudi pretrazuju na Google pretrazivacu i sadrzaja vaseg WordPress sajta!
Sa aspekta SEO optimizacije WordPress sajtova, kljucne reci su termini koje Google ili neki drugi pretrazivac uvrscuje u svoje upite za pretragu.
Kao vlasnik i kreator WordPress sajtova , vi treba da tezite da kljucne reci budu relevantne za ono sto ljudi traze, tako da im omogucite da pronadju vas sadrzaj medju ponudjenim rezultatima pretrage.
Vas cilj u rangiranju na internet pretrazivacima (Google , Bing , Yahoo , Yandex) jeste da od strane stranica sa rezultatima pretrage (SERP) usmerite organski saobracaj na vasu stranicu.
Kljucne reci koje odaberete da ciljaju (one koje odaberete da ukljucite u svoj sadrzaj) ce utvrditi kakav sadrzaj imate.
Ako imate sajt za prodaju auto delova za WW, vase kljucne reci za sajt bi trebalo da ciljaju na WW obozavaoce, ljubitelje Golfa2 itd… Ukoliko izaberete pogresne kljucne reci, vas sadrzaj moze privuci nekog koga ne zanima nista o automobilima.
Kljucne reci su isto toliko u vezi sa vasim posetiocima, kao sto su u vezi sa vasim sadrzajem na stranici.
Da biste kreirali sadrzaj koji se dobro organizuje i koji dovodi posetioce na vas sajt morate razumeti potrebe tih posetilaca – jezik koji koriste i vrstu sadrzaja koju traze.
To mozete uciniti razgovorom sa svojim prijateljima, ucescem i diskusijama u Facebook grupama ili istrazivanjem kljucnih reci posebnim alatima.
OSTATAK OVOG TUTORIJALA MOZETE PROCITATI NA MOM BLOGU PC BLOG U TEKSTU
Nadam se da ce ovaj tekst nekome biti od koristi i da nisam prekrsio neka pravila foruma, ako jesam molim administratora da me ispravi ili da obrise ovu temu...
Izbor kljucnih reci pri izradi WordPress sajtova je vazan jer su kljucne reci veza izmedju onoga sto ljudi pretrazuju na Google pretrazivacu i sadrzaja vaseg WordPress sajta!
Sa aspekta SEO optimizacije WordPress sajtova, kljucne reci su termini koje Google ili neki drugi pretrazivac uvrscuje u svoje upite za pretragu.
Kao vlasnik i kreator WordPress sajtova , vi treba da tezite da kljucne reci budu relevantne za ono sto ljudi traze, tako da im omogucite da pronadju vas sadrzaj medju ponudjenim rezultatima pretrage.
Izbor kljucnih reci pri izradi WordPress sajtova – kako odabrati prave kljucne reci?
Vas cilj u rangiranju na internet pretrazivacima (Google , Bing , Yahoo , Yandex) jeste da od strane stranica sa rezultatima pretrage (SERP) usmerite organski saobracaj na vasu stranicu.
Kljucne reci koje odaberete da ciljaju (one koje odaberete da ukljucite u svoj sadrzaj) ce utvrditi kakav sadrzaj imate.
Ako imate sajt za prodaju auto delova za WW, vase kljucne reci za sajt bi trebalo da ciljaju na WW obozavaoce, ljubitelje Golfa2 itd… Ukoliko izaberete pogresne kljucne reci, vas sadrzaj moze privuci nekog koga ne zanima nista o automobilima.
Kljucne reci su isto toliko u vezi sa vasim posetiocima, kao sto su u vezi sa vasim sadrzajem na stranici.
Da biste kreirali sadrzaj koji se dobro organizuje i koji dovodi posetioce na vas sajt morate razumeti potrebe tih posetilaca – jezik koji koriste i vrstu sadrzaja koju traze.
To mozete uciniti razgovorom sa svojim prijateljima, ucescem i diskusijama u Facebook grupama ili istrazivanjem kljucnih reci posebnim alatima.
OSTATAK OVOG TUTORIJALA MOZETE PROCITATI NA MOM BLOGU PC BLOG U TEKSTU
Nadam se da ce ovaj tekst nekome biti od koristi i da nisam prekrsio neka pravila foruma, ako jesam molim administratora da me ispravi ili da obrise ovu temu...