Pozdrav svima,
Ovim putem sam htjela iznjet neka svoja iskustva i razmišljanja u nadi da će to pomoći nekom početnikočetniku.
Moj ulazak u svijet internet marketinga opisala bih kao “Izgubljeni u svemiru“ ili „Alisa u zemlji čudesa“! Nisam imala poima ni o čemu. Bila sam potpuni početnik bez ikakvog predznanja o HTML kodu, niti sam znala šta znači riječ hosting ili domena.
To su sve bili pojmovi sa kojima se ja nisam nikada susretala u životu, dakle potpuna enigma.
NO, internet marketing je „VJEŠTINA“- a karakteristika svake vještine jest da se ona može NAUČITI. Jednako kao kuhanje, ličenje ili nešto treče.
Znam da onima koji se ne razumiju u internet marketing, on može djelovati zahtjevno i nejasno baš kao nuklearna fizika no, TO UOPĆE NIJE ISTINA!!!!
Internet marketing je skup vještina koje je ponajprije potrebno RAZUMJETI, potom NAUČITI i na kraju IMPLEMENTIRATI. Te vještine su prilično jednostavne, ali je potrebno da Vas netko vodi kroz cijeli taj proces i pokaže Vam korak po korak kako zarađivati novac na internetu.
Na početku najpotrebnije je da zauzmete adekvatan STAV i RAZMIŠLJANJE o cijelom tom poslu. Danas većina ljudi misli da imati starnicu na internetu automatski znaći i zarađivati na internetu, što je u potpunosti netočno. Čak i oni ljudi koji na svojim internet stranicama prodaju neki proizvod smatraju da će prodaja krenuti sama od sebe, praktički preko noći, što također nije istina.
Niti jedan biznis ne može se razviti preko noći. Za sve je potrebno određeno vrijeme i uloženi trud. Najbitnija stavka u cijeloj toj priči jest KRAJNJI REZULTAT. Krajnji rezultat su ogromna mjesečna primanja, daleko veća od onih na koje smo mi danas naviknuli i za koje svaki dan odlazimo na posao.
Mnogi se pitaju: “ Kako da onda zaradim putem interneta? “