novii
Legenda
- Tu od
- 24 Tra 2009
- Postova
- 966
Iz Wikipedie
Dole ću navesti nekoliko linkova, ka PDF dokumentaciji koja obrađuje temu brend. Do svih linkova sam došao koristeći Google, tako da ne znam sa kojih sajtova se skidaju dokumenta. Kao glavna tema stoji brend, ali je tematika radova veoma široka.
Broj radova jeste velik, ali će sigurno pomoći svima koje žele da se bolje upoznaju sa fenomenom brenda.
Do brenda u 9 koraka - 12 strana
Šta je to brend - 12 strana
Skripta: BREND MENADŽMENT - 127 strana 2008 godina
Wave 5 “Društvene mreže i brendovi” - 52 strane potrebna je anti spam verifikacija prilikom skidanja
Vrednost brenda - 5 strana
Stvaranje brenda - 36 strana časopis Exporter 2007 godina
Kako su brendovi postali ikone savremenog društva - 87 strana
Brending kao značajna funkcija savremenog marketinga i veza sa ponašanjem potrošača i kupaca - 52 strane
Fenomen osobnog brendiranja: kako postati brend na tržištu? - 9 strana
Identitet organizacije & brand managment - 11 strana
Zakon proširenja - Najlakši način da upropastite brend je da stavite njegovo ime na sve. - 11strana
Brend (en: Brand) predstavlja holističku sumu (sinergiju) svih podataka o proizvodima ili grupama proizvoda radi poboljšanja verodostojnosti i ugleda organizacije ili pojedinca.
Dole ću navesti nekoliko linkova, ka PDF dokumentaciji koja obrađuje temu brend. Do svih linkova sam došao koristeći Google, tako da ne znam sa kojih sajtova se skidaju dokumenta. Kao glavna tema stoji brend, ali je tematika radova veoma široka.
Broj radova jeste velik, ali će sigurno pomoći svima koje žele da se bolje upoznaju sa fenomenom brenda.
Do brenda u 9 koraka - 12 strana
Šta je to brend - 12 strana
Skripta: BREND MENADŽMENT - 127 strana 2008 godina
Wave 5 “Društvene mreže i brendovi” - 52 strane potrebna je anti spam verifikacija prilikom skidanja
Vrednost brenda - 5 strana
Stvaranje brenda - 36 strana časopis Exporter 2007 godina
Kako su brendovi postali ikone savremenog društva - 87 strana
Brending kao značajna funkcija savremenog marketinga i veza sa ponašanjem potrošača i kupaca - 52 strane
Fenomen osobnog brendiranja: kako postati brend na tržištu? - 9 strana
Identitet organizacije & brand managment - 11 strana
Zakon proširenja - Najlakši način da upropastite brend je da stavite njegovo ime na sve. - 11strana