• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje InternetZarada Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku (Tržnica), direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Aliexpress iskustva i saveti ?

Ja sam isto A3 kupac i imao sam problem recimo s jednom narudžbom di je bilo vidljivo da kupac prodaje jednu stvar a salje sasvim drugaciju. Onda sam se žalio i žalba je odbijena jer nisam to dokazao sa slikama koje sam priložio.

nakon toga sam se žalio na tu odluku i Aliexpress mi je poslao bon u vrijednosti toga iznosa.

Ukratko dosta je teže ostvariti dispute, što je na neki način i u redu. treba biti uporan ako ste u pravu.
 
Evo da se i ja ukljucim ... Trenutno sam A2 kupac

Na aliexpress sam do sada kupovao Telefone (Zenfone 5 , Xiaomi Mi3, Huawei honor 3c,Elephone G7 ...i jos mnogo njih ), cesme , posteljine .. Uvjek je sve stizalo kako treba ... Ali uvjek prije NARUDZBINE trebate da kontaktirate prodavca ...
Sto se tice DISPUTE , postoji ( ne znam da li je sada vidljiv jer sam ga ja trazio bas puno vremena) online chat i kad god imam problem oko dispute (otvorim ga normalno) i njima na CHAT javim problem za svaki slucaj , i uvjek mi vrate novac u roku od 7 dana a sada kada sam A2 kupac trebalo je 3 dana (ukljucujuci nedelju ) ... Ako nekome treba link od tog "aliexpress support-a" mogu mu poslat ...
Zivjeli i narucjute :D
 
U proseku na svaku petu posiljku otvaram dispute.
Do sada sam par puta izgubio,ali mi se desilo da dva puta dobijem istu posiljku.
 
Mene zanima može li se na Aliexpressu koristiti Payoneer Mastercard. Je li netko probao?
 
mico kaže:
U proseku na svaku petu posiljku otvaram dispute.
Do sada sam par puta izgubio,ali mi se desilo da dva puta dobijem istu posiljku.

Mico ,

Ono sto ti je najbitnije jeste da kontaktiras prodavca , i da ga pitas za kvalitet , e sad mnogi ljudi grijese pa kazu "I want to order this product , is quality good ? " Po meni to je nedovoljno i da treba da napises nesto tipa
"Hi ,
I`m very interesting in this product , I`m premium (A2) seller here and please tell me is quality good ? I don`t want to open dispute after few day , because I really need this product ... Have a nice day "

Nije ovo gramaticki tacno 100 % ali nisu ni oni nista bolji ... Ja uvjek takvu poruku saljem ili nesto slicno tome, i do sada sam bio 4-5 prevaren i sva 4-5 sam JA pobijedio ( do sada sam narucio 50+ proizvoda ) ...
Isto tako uvjek gledaj FEEDBACK , to ti je nesto najbitnije , ukoliko prodavac ima sve pozitivne FEEDBACK-ove onda nema sanse da ce te prevariti...


Daria77 kaže:
Mene zanima može li se na Aliexpressu koristiti Payoneer Mastercard. Je li netko probao?

Narucio neki proizvod i probja, ali mislim jer je MasterCard da ce moci , a u slucaju da se desi da ne moze ...Mozes slobodno koristiti Alibabin (Aliexpress-ov) "payment system" koji oni licnu preporucuju

https://intl.alipay.com/
 
Skrill Mastercard radi bez problema sto se tice placanja, kupovao dva puta na Aliexpress, tako da ne vidim razlog zasto Payoneer Mastercard ne bi radio. Ipak se te kartice vode kao Mastercard. Prilikom placanja nacin placanja odaberes Mastercard i proci ce bez problema
 
Pozdrav Momci,

Imam jedno pitanje.

Ali prvo da se predstavim, moje ime je Ljuba, kupujem stalno na aliexpresu(150+ kupovina, A3 korisnik) ali sam zbog nekog mog znanja o tom sajtu u vek narucivao sitne stvari i jeftinije, tipa usb fleshevi, memorijske kartice i svakakvu tehniku do 15-20 dolara max, provalio sam par puta kad je nesto malo veceg gabarita ili vece tezine da mi dodje jos neki dodatak da platim, tipa narucio sam neki dusek za plazu i mislim da je tezina bila oko 1kg, platio sam oko 6eur dinara dodatno.

Neki dan sam video tool box(kutiju za alat) razni alat u kutiji koji bi svakome dobro dosao, popust sa 30 na 8eur ALI nikad nisam narucivao nesto toliko veliko i tesko, moje pitanje je ako se neko razume ili je vec tako nesto narucivao ili jednostvano zna nesto o tome, sta bi moglo tu sve da se placa? Brinem se ako sam na 1kg platio 6eur din, da ce uz ovu kutiju koja ima sigurno 8-10kg platiti jos 20-30eur.

Hvala
 
Do 50eur ne placas nista, mada opet nema pravila, nekad znaju da otpakuju pakete koji kostaju 10dolara, jednostavno se pomiri s'tim sto zivimo u ovakvoj banana drzavi i da je cista sreca kada ces platiti carinu, a kad ne ...
Ono sto sigurno znam je kada paket salju AirMail-om tezine do 500grama imas velike sanse da isti nece otpakivati i cariniti, uzimao sam stvari preko 100 dolara nikad nisam imao problema. Sve ostalo je cista sreca ..
 
Nije u pitanju samo sreca, vec zavisi I gde stanujes. Nislije znam da muku muce sa njihovom carinom, naplate im 150din I kad je mali paket, tipa neki nakit. Ja cesto narucim za sestru neke stvari, jednostavno smorila se, ne zna nikad koliko ce platiti pdv.
Svi koji pripadaju pod Savsku odnosno BG, na manje pakete ne placaju nista. Ovo pricam iz licnog iskustva I iskustva nekih prijatelja.

Inace paketi preko 2kg podlezu posebnoj tarifi, ima nesto o tome na aliju.
 
mico kaže:
U proseku na svaku petu posiljku otvaram dispute.

Na svaku petu... :sigh

ti izgleda imaš jako visoke standarde, ja imam 100+ kupovina i sve do prekjučer kada mi je explodirao usb charger, nikada nisam poslao dispute...
 
Našla sam si za ljeto previse dobrih stvari...Brine me placanje jer racun sve ukupno iznosi preko 1000kn. Savijeti?
 
Mene zanima može li se na Aliexpressu koristiti Payoneer Mastercard. Je li netko probao?
 
Molim vas za pomoc. Ukratko cu objasniti u cemu je problem.
Narucio sam telefon preko aliexpressa-a koji nije stigao nakon 43 dana(rok je bio do 40 dana),kinez me je uveravao da je sve u redu, medjutim kada sam pokusavao da proverim posiljku sistem nije mogao da je pronadje. Od jednom je pisalo na sajtu aliexpress-a da sam potvrdio da je telefon stigao. Kinez mi vise ne odgovara na poruke, dispute ne mogu da pokrenem. Da li neko ima ideju sta mogu da uradim da vratim pare?
 
Obrati se Aliexpresu verovatno imaju neki meil i isto ovo napisi. Ume posiljka da dodje posle 50-tak dana nista cudno ako ide iz Kine. Ali poslaji e-mail Aliju pa vidi sta ce ti napisati.
 
Kol'ko si puko za telefon?

Cim ti vise ne odgovara na poruke, znaci da je u pitanju prevarant. Nista ne opravdava takav odnos prema musteriji. Ima dosta prevaranata na kineskim sajtovima. Reviews mogu biti od pomoci, mada nema garancija.

Trebao si posiljku da proveris preko tracking broja par dana nakon sto je oznacena kao poslata i da otvoris dispute cim si ustanovio da je sistem ne registruje tj. da je tracking lazan.

Probaj da kontaktiras Aliexpress. Uglavnom hoce da pomognu, ali ako nece i ako si platio karticom, probaj preko banke da uradis chargeback, ali ne znam koliko su nase banke vicne ovome i da li ce ti izaci u susret. Na zapadu to jako cesto rade kad ih neko prevari, do te mere da cak i zloupotrebljavaju.

Ako si koristio WU za placanje ili neki drugi vid koji nije reverzibilan, onda ganjaj Aliexpress, jer nemas druge opcije.

Uros96 kaže:
Molim vas za pomoc. Ukratko cu objasniti u cemu je problem.
Narucio sam telefon preko aliexpressa-a koji nije stigao nakon 43 dana(rok je bio do 40 dana),kinez me je uveravao da je sve u redu, medjutim kada sam pokusavao da proverim posiljku sistem nije mogao da je pronadje. Od jednom je pisalo na sajtu aliexpress-a da sam potvrdio da je telefon stigao. Kinez mi vise ne odgovara na poruke, dispute ne mogu da pokrenem. Da li neko ima ideju sta mogu da uradim da vratim pare?
 
A da li zna neko na koji mail da posaljem poruku jer ja ne mogu da nadjem contact mail. Platio sam visa karticom Erste banke,130e.
 
Uros96 kaže:
A da li zna neko na koji mail da posaljem poruku jer ja ne mogu da nadjem contact mail. Platio sam visa karticom Erste banke,130e.

Uspeo sam da stupim nekako u kontakt sa aliexpress-om, oni su mu poslali poruku da mi odgovori na poruke i da resimo problem.
Hvala i vama koji ste mi pomogli. Nadam se da cu uspeti dobiti telefon ili makar vratiti novac.
 
Back
Na vrh