Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Targeted VS Untargeted
» Nišanjenje u oglašavanju
17-05-2012, 01:56 PM
Post: #1
Targeted VS Untargeted
Dao bi jedan primjer oglašavanja u kojem je jasan omjer da je kvaliteta bolja od kvantiteta.
Svaka organizacija u jednom trenutku dođe do toga da želi proširiti svoju ponudu širem spektru korisnika. U tom procesu često budemo zasljepljeni kvanitetom.

U ovom konkretnom slučaju radilo se o prodaji apartmana. Kužim da će većina Vas već pod mus reći: "real estate niche" - logično Winking . U ovom slučaju to nije bilo tako. Osoba odgovorna za promociju prodaje određene nekretnine je smatrala (znači ovdje je stvar onoga - ja gledam po sebi) da ako ima više posjeta da će biti više prodaja. S tim na pameti potrošeno je 12000kn na reklamu koja se vrti na net.hr - jer ipak to je jedan od najposjećenihijih portala na području Hrvatske - logični je (bome nije). Ako idemo dublje u psihologiju posjetitelja 99% posjetitelja net.hr su došli baciti mozak na pašu i konzumirati informacije koje bi ih zabavile (u prijevodu nisu došli i nisu zainteresirani za kupnju nekretnina). U tom određenom periodu ogalšavanja bilo je 15000 klikova na reklamu - ljudi bi rekli da je to super, ali javlja se problem da nije došlo do konverzije (prodaje onoga što se nudi). Razlog ovoga je bio u biti upravo pretpostavka da je više bolje.

Nakon tog financijskog "poteza" odgovorna osoba je dala otkaz i izjavila kako "to uopće nema smisla". Prošlo je mjesec dana i došla je nova osoba za marketing. Razlika od prijašnje je bila u tome da je bila svjesna činjenice da više nije uvijek bolje. Potrošeno je 0 kuna u zamjenu za sponozrirani članak na portalu nekretnina i recipročno linkanje. U prvom tjednu bilo je 20 poziva i 2 prodaje nekretnine od 3000€.

Svake pohvale pristupu osobe broj 2 koja je skresala troškove na nulu i postigla bolji rezultat nego oglašavanje od 12000kn. Ovo je zapravo guest post što spada u SEO - znači nije bilo hrpe posjeta, ali svaka posjeta je bio posjetitelj koji je bio jako zainteresiran i rezultirala je prodajom (što je i bio cilj).

Razlika između osobe 1 i 2 je ta što je osoba 1 završila profesionalnu školu za marketing, a osoba dva imala znanja u internet marketingu. Što vrlo jasno dovodi do zaključka da je velika razlika između klasičnog marketinga koji se uči iz bilježnice i dobiva diploma i osobnog iskustva osobe 2 iz internet marketinga.

P.S. - Ovo je priča iz stvarnog života (nisam osoba ni 1 ni 2) Biggrin

you are reading lies upon lies
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
17-05-2012, 02:04 PM
Post: #2
RE: Targeted VS Untargeted
Mislim da nije toliko velika razlika izmedju IM i klasicnog marketinga.

Razlika naravno jeste u medijumima koji se koriste, i po tome sto na internetu moze da se izuci nista i profilise korisnik mnogo brze.

Ova prica koju si ti spomenu mi pre deluje kao razlika izmedju nekoga sa i nekoga bez iskustva, kao i razlika nekoga ko nije promislio sta radi u odnosu na nekoga ko jeste.

U svakom slucaju lepa prica Smile

http://igortomic.net
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): M00nlander
17-05-2012, 02:09 PM
Post: #3
RE: Targeted VS Untargeted
(17-05-2012 02:04 PM)smilika Wrote:  Mislim da nije toliko velika razlika izmedju IM i klasicnog marketinga.

Razlika naravno jeste u medijumima koji se koriste, i po tome sto na internetu moze da se izuci nista i profilise korisnik mnogo brze.

Ova prica koju si ti spomenu mi pre deluje kao razlika izmedju nekoga sa i nekoga bez iskustva, kao i razlika nekoga ko nije promislio sta radi u odnosu na nekoga ko jeste.

U svakom slucaju lepa prica Smile

Mene to najviše asocira na one poteze kada krenu sline oko 10$ za milijun posjetitelja pa si osoba unaprijed računa kovnverziju.

Nadam se da se slažeš sa mnom da bi svaki šef poludio na zaduženu osobu da je spiskala tolike novce u prazno.

you are reading lies upon lies
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (2): Drenova, Igor Tomić
17-05-2012, 02:09 PM
Post: #4
RE: Targeted VS Untargeted
12000knStars
Šta reći a ne zaplakati?

Na žalost poslodavaca, onih koji misle "više je bolje" nije baš malo...

Rasadnik sadnice ruža

Web saveti
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): M00nlander
17-05-2012, 02:15 PM
Post: #5
RE: Targeted VS Untargeted
(17-05-2012 02:09 PM)Drenova Wrote:  12000knStars
Šta reći a ne zaplakati?

Na žalost poslodavaca, onih koji misle "više je bolje" nije baš malo...

hehe Smile

Klasika... Drugi primjer koji mi je pao na pamet je bilo 3500kn za radio reklamu od 10 minuta interviewa. Radilo se o tiskari. Rezultat je bio 2 telefonska poziva od kojih je jedan pitao jel rade reklame rezove na staklu (??) i drugi je bio pogođen za manju tiražu u vrijednosti od 200 kuna za vizitke Biggrin

Damn...

you are reading lies upon lies
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Drenova
17-05-2012, 02:27 PM (This post was last modified: 17-05-2012 02:28 PM by Drenova.)
Post: #6
RE: Targeted VS Untargeted
(17-05-2012 02:15 PM)M00nlander Wrote:  Drugi primjer koji mi je pao na pamet je bilo 3500kn za radio reklamu od 10 minuta interviewa. Radilo se o tiskari. Rezultat je bio 2 telefonska poziva od kojih je jedan pitao jel rade reklame rezove na staklu (??) i drugi je bio pogođen za manju tiražu u vrijednosti od 200 kuna za vizitke Biggrin

Bolje bi prošli da su platili najobičniji oglas koji se vrti 2-3-10 puta dnevno na radiju.

Nekim ljudima je nemoguće dokazati značaj ciljanog tržišta dok ne dobiju ovako loš rezultat, a nekima ni tada.
Pametan će učiti na tudjim greškama.

Rasadnik sadnice ruža

Web saveti
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (2): JohnWizzer, M00nlander
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)