Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marketinška taktika: "Nagradna" igra
05-04-2012, 04:54 AM
Post: #1
Marketinška taktika: "Nagradna" igra
Dobio sam ovu poruku na jedan od fake profila na Fb-u.

Quote:Pozdrav X.Y.!
Ti si jedan od onih sretnika koji imaju mogućnost besplatnog korištenja APARTMANA na Krfu u ljetnoj sezoni 2012. I to samo zato, što je jedan od tvojih Facebook prijatelja igrao našu Facebook igru: RULET sreće.

Dopusti mi da ukratko objasnim.

Na Facebook igri RULET sreće, koju smo postavili na Jupiter FB stranici, netko od tvojih FB prijatelja je igrao rulet sreće i dodao tebe kako bi imao više pokušaja za igru.
Naša aplikacija sama izabere više sretnika svakodnevno, te ih nagradi s nagradama kao što su majica, šalica za čaj ili besplatan smještaj. A i ti si jedan od njih! Zato ne moraš okretati RULET, već ideš direktno na Krf! Dobio si besplatan apartman na Krfu tijekom ljetne sezone 2012.

** Nagrada je ograničena i dio je promotivnih aktivnosti za promicanje turizma na otoku Krfu u ljetnoj sezoni 2012.

Vjerujem da želiš iskoristiti ovu nagradu, zato te molim da mi pošalješ povratnu poruku sa tvojim telefonskim brojem, kako bih ti objasnila detalje o korištenju nagrade i prednosti koje dolaze s njom.

Još jednom ti čestitam i lijepo pozdravljam.


Petra Rapaić
prodajna agentica
Jupiter International d.o.o.
FB: Petra Jupiter
petra.rapaic@jupiter.com.hr
091/ 2648 005

Mislio sam odmah izbrisati poruku, ali iz dosade malo sam proguglao "Jupiter International d.o.o." i nisam naišao ni na što loše, dapače. Par web stranica, za Sloveniju, Hrvatsku. Italiju i Makedoniju, pa facebook stranice za iste zemlje sa vjerodostojnim fotografijama i informacijama, i sa ukupno preko 100,000 fanova. Sve u svemu činili su mi se kao pristojna turistička agencija, dok nisam pobliže upoznao njihovu "nagradnu igru". Tipičan primjer kako ne treba voditi marketinšku kampanju. U početku ti daju lažna obećanja, selektivnom kampanjom na Facebooku (mladi ljudi 18-30 god.) šalju obavijesti o ekskluzivnom dobitku BESPLATNOG korištenja apartmana na Krfu, navlakuša. Dvije stvari u početku smrde, "nagradna igra" na Facebook stranici "Jupiter Hrvatska" je lažirana, svatko iz trećeg pokušaja na Ruletu osvaja "Besplatni smještaj". Druga je što nema slika ni ikakvih informacija o tom dobivenoj nagradi, tj. smještaju, ni ime hotela/motela ni ništa. Onda što više gledaš, nailaziš na sve više dezinformacija čime odmah počinješ sumnjati u njihov kredibilitet. Što naravno u startu otjera potencijalne klijente.
A tek kad otkriješ da "nagrada" fino košta i da nemaš pojma gdje ideš, onda stvari baš postaju sumnjive.
Na ovo "nagradno" putovanje mogu povesti do 7 osoba, svi dobivamo specijalni "popust". Ovo putovanje traje 8-9 dana, i koštalo bi minimalno čak 300 €. Bez džeparca naravno, a tako dugo putovanje, treba po osobi još 300 € da se preživi 9 dana.
Evo e-mail verzija "nagrade" - Krf Nagrada.
Znači od početnog dojma, dobitka nagrade, besplatnog smještaja itd., potencijalni klijent otkriva da stvari nisu ni blizu onako bajne kako su to prezentirali početnoj obavijesti, i dobiva dojam da je prevaren. I naravno, odustaje od svega.

O čemu se u biti radi, jedna ne tako mala turistička agencija pokušava širiti tržište služeći se pogrešnim marketinškim trikovima iako su zapravo relativno dobra agencija, pogotovo za mlade, u ponudi su im većinom putovanja na party destinacije. Ali lažnim nagradnim igrama pokušavaju doći do većeg broja klijenata. Potpuno krivi pristup, ne znam zašto im to treba. Za napraviti jednu kampanju sada u predsezoni im ne treba ništa posebno, a pogotovo prljavi trikovi. Nego firma je u biti slovenska, to se svačim služi. Biggrin

I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): Igor Tomić
05-04-2012, 07:36 AM
Post: #2
RE: Marketinška taktika: "Nagradna" igra
Pa ako imas vremena i sedam prijatelja, godisnji deset dana... Pa to je malo tesko za izvesti, a sam mozes pronac smjestaj veoma lako, tako da cijela akcija nema smisla...

Sačuvajmo naše običaje
Korisne stvari za podstanare
Reklame
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
06-04-2012, 02:49 AM
Post: #3
RE: Marketinška taktika: "Nagradna" igra
(05-04-2012 07:36 AM)Popic Wrote:  Pa ako imas vremena i sedam prijatelja, godisnji deset dana... Pa to je malo tesko za izvesti, a sam mozes pronac smjestaj veoma lako, tako da cijela akcija nema smisla...

Reklo bi se da nema, ali "nagradno" putovanje je početkom lipnja tako da osoba koja ga "osvoji" ima 2-3 mjeseca vremena izorganizirati sve. Ali apsurdno je, uvjeriš nekoga da je osvojio nagradu, a zapravo kupi čitav paket i plati putovanje i sve po normalnim cijenama. I sve sasvim legalno, ali je nemoralno.
Još žalosnije je što padaju ljudi na ovu foru, danas mi se prijatelj pohvalio da je jedan njegov prijatelj osvojio upravo ovo putovanje od baš ove agencije i da njega vodi sa sobom. Bio je tako sretan da mi je gotovo žao bilo objasniti mu o čemu se radi. Lol

A npr. za usporedbu, putem redovne ponude jedne internet turističke agencije (kojoj neću dati besplatnu reklamu Biggrin) cijena po osobi je gotovo upola manja za sličan devetodnevni aranžman.

Da ne idem off topic, ako ne mislite graditi neki jako ozbiljan posao evo vam ideje, znači lažna nagradna igra = novi klijenti/posjetitelji = $$$. Najbolje funkcionira na društvenim mrežama, i još npr. netko za učešće u nagradnoj igri mora pozvati prijatelje = viralno širenje. Drinking

I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)