Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kako ste?
27-12-2015, 03:12 AM (This post was last modified: 27-12-2015 03:25 AM by rakicko.)
Post: #1
Kako ste?
Nije me bilo neko vreme na forumu, sve nesto ne stizem od posla, ali evo NG, pa me zanima, da li ste zadovoljni godinom koja je za Vama? Kako na poslovnom, tako i na drugim planovima?

Kako ste inace? Biggrin

Necu da vam cestitam novu, jos je rano, ali eto, ako nekome treba neko fotografisanje ili snimanje, bilo sta iz ove dve kategorije, dobija dzabe ako se javi do Bozica, kao pokloncic clanovima foruma.


Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Davor Bomestar
27-12-2015, 03:25 AM
Post: #2
RE: Kako ste?
Baš sam nedavno vidio ovu temu koju je prošle godine SpawneR otvorio, pa čekam da netko otvori za kraj ove godine.

Prošlom godinom jesam zadovoljan zato što sam se konačno pokrenuo sa mrtve točke i krenuo poduzimati neke stvari da bih stvorio jedan community ili website o kakvome razmišljam već dugo vremena. Ali kada se okrenem, moram priznati da sam mogao puno više sati provesti radeći nego igrajući se, i da sam imao samo malo više motivacije i volje za radom mogao sam biti daleko ispred nego što zapravo jesam. Ali eto, na greškama se uči, i u novu godinu krećem punom parom.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
27-12-2015, 03:31 AM (This post was last modified: 27-12-2015 03:34 AM by rakicko.)
Post: #3
RE: Kako ste?
Ciljevi na godisnjem novou su super, ali se nekad okolnosti i znanje menjaju. Pristalica sam pisanja ciljeva na godisnjem nivou, ali pre na kracem periodu, licno pisem uvece za naredni dan koji sledi, drzi me fokusiranim.


Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
27-12-2015, 01:12 PM
Post: #4
RE: Kako ste?
(27-12-2015 03:31 AM)rakicko Wrote:  Ciljevi na godisnjem novou su super, ali se nekad okolnosti i znanje menjaju. Pristalica sam pisanja ciljeva na godisnjem nivou, ali pre na kracem periodu, licno pisem uvece za naredni dan koji sledi, drzi me fokusiranim.

Apsolutno se slažem. Ali eto, u toj temi nekako svi istresu svoje ambicije i što im je na umu a meni je nekako drago slušat tuđe planove i razgovarat sa drugim ambicioznim ljudima koji se bave čime i ja, čuti nekoga tko je postigao više od mene u prošloj godini i iskoristit to kao motivaciju za svoje nadolazeće vrijeme.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
27-12-2015, 10:19 PM (This post was last modified: 27-12-2015 10:19 PM by amrlele.)
Post: #5
RE: Kako ste?
Periodom od aprila do jula sam zadovoljan, zaradila se neka manja svota novca, ali su se desili neki neplanirani događaji koji su zaustavili moje 'male' prihode, tako da se nadam boljem u sljedećoj 2016 godini, te da ću ostvariti svoje neke ciljeve. Također svim webmasterima i članovima foruma želim sve naj u 2016!
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): drsb
28-12-2015, 11:14 PM (This post was last modified: 29-12-2015 10:35 AM by Davor Bomestar.)
Post: #6
RE: Kako ste?
(27-12-2015 03:12 AM)rakicko Wrote:  Nije me bilo neko vreme na forumu, sve nesto ne stizem od posla, ali evo NG, pa me zanima, da li ste zadovoljni godinom koja je za Vama? Kako na poslovnom, tako i na drugim planovima?

Kako ste inace? Biggrin

Ista stvar kao i kod mene. Nisam dosta dugo ni pogledao forum jer sam bio okupiran svojim poslom.

Trenutacno sam na nekom kvazi godisnjem pa nije lose da se napravi pregled ove godine i sloze ciljevi za 2016-u.

Ja osobno mogu reci da je 2015-a godina mozda bila i najbitnija godina u cijeloj mojoj karijeri. Iako sam vec dugo vremena biznismen, u ovoj godini sam shvatio neke jako bitne poslovne koncepte.

Dugo vremena sam imao tog partnera iz NY, te je dugi niz godina sav posao isao preko njega. To je bila prednost i prokletstvo. Imao sam osobu "out there" nekog tko nalazi klijente, osigurava poslove, pregovara s klijentima itd. Sve ono sto ja nisam znao kad sam krenuo sa SEO biznisom. Cak bi rekao tada nisam uopce znao radit s ljudima, nisam znao managirat zaposlenike itd. Sve je to proces, tokom godina sam se ucio tim stvarima i još se ucim.

Nazalost, partner iz Amerike koliko se pokazao prednost u pocetku toliko se kasnije pokazao teretom. S vremenom je radio apsolutno sve krive poslovne korake. Uopce nismo ulagali u razvoj vlastite usluge, odnos s klijentima je bio katastrofa, doslovno klijenti nisu znali sto se dogadja, svaki put kad je partner zastekao sam ja morao kompenzirat radeci vise.

Najvise me nerviralo sto smo se samo bavili gasenjem pozara, a ne rjesavanjem problema na sistemskoj razini. Tako da je bilo previse stresova, klijenti su otpadali stalno. Kvalitetna suradnja u startu je postala zapravo nocna mora na kraju. Ja sam htio razvijat biznis ali nisam bio u mogucnosti.

Dugo se spremalo ali napokon u 2015-oj se dogodilo da se potpuno osamostalim i odvojim od tog partnera. Bio je tu cijeli niz problema zasto je to bilo tesko ostvarit. Ali s vremenom situacija se polako razvijala u tom smjeru pa se i to dogodilo. To mi je mozda bila najbitnija prekretnica u dugo vremena.

Nakon tog odvajanja napokon sam poceo u potpunosti razmisljat kao poduzetnik. Bio je tezak prijelaz, trebao sam prvo osigurat dovoljno prihoda da bi se mogli osamostalit, ali na kraju sve je proslo ok. Mentalno sam se osjecao "slobodnim" i poceo sam aktivno raditi svaki dan na unapredjenju biznisa, na rjesavanju problema prije nego se oni dogode tj. organiziranjem sustava koji umanjuje kolicinu problema. To bi zapravo znacilo kompletno prilagodit biznis odredjenom cilju, ne mjenjas samo kako odradujes posao nego kako prodajes svoje usluge, kako ih prezentiras, kako kreces s novim projektom, kako komuniciras itd.

Osim tog osamostaljenja, koje je dodatno rezultiralo ogromnim benefitima jer sam napokon poceo gradit biznis u smjeru kako znam da ga treba gradit, dogodile su se jos par bitnih stvari.

U 2015-oj smo prvi put zaposlili vise od 1 osobe odjednom. Proces zaposljavanja smo jos krajem prosle i pocetkom ove godine poprilicno usavrsili, da je trud u nove zaposlenike se poceo visestruko vracati. Zaposljavanjem par ljudi od jednom, pomoglo je da dozivimo odredjene probleme koji ce nam kasnije pomoci bolje organizirat nas poslovni proces.

Isto tako, jako dugo vremena sam bio opsjednut "kvalitetom" usluge koju mi kao firma nudimo. Uvijek sam smatrao da moramo postepeno rasti, uzimat mali broj klijenata kako nebi zanemarili postojece klijente. Kao ideja, to nije losa stvar, ali u praksi se pokazala kao porazavajuci i najveci ogranicavajuci faktor za mene i firmu. Zapravo ta jedna mentalna blokada me usporila mnogo godina. Naime, kad sam dosao do tocke i shvatio da kako rastemo kao firma, imat cemo vise resursa za ulagat u dizanje kvalitete usluge, zaposljavat sve bolje i bolje, ucit se i educirat interno brze kroz rad na raznim projektima, e onda sam shvatio koliko sam u krivu prije bio. Naime, ako jedva prezivljavas onda ne cinis uslugu klijentu jer je tako jednako tesko pruzit dobru uslugu.

Tako da kad se ta mentalna blokada malo smanjila i otopila, shvatio sam vaznost prodaje. Zamislite Smile Zapravo, to se desavalo paralelno kako sam se osamostaljivao od partnera, tako je potreba da se fokusiram na prodaju isto rasla pa sam se vise i dao u sve to.

Prije sam se bavio prodajom povremeno, jednostavno, bio sam previse okupiran postojecim klijentima da bi se posvetio prodaji. No, ove godine sam shvatio da to mora biti stalna aktivnost, to je nesto sto se ne odraduje kad ti treba klijent, to je nesto cime se stalno treba baviti. Isto tako, postoje neki tecajevi koji uce ekipu kako zaradjivati na "client SEO-u" koji su samo objasnjavali da je jedino bitno prodati, a nije bitno kako odradit SEO dok ne ostvaris prodaju, jer dok nemas prvog klijenta, ti ni nemas potrebu da znas SEO. I kao, kad dobis klijenta samo nadjes nekome da outsourcas.

Taj stav me u pocetku strasno sokirao, ali sam usput i shvatio jednu bitnu stvar. Da ako ta ekipa prodaje SEO usluge klijentima, a jedva da znaju uopce šta je SEO, onda ja koji sam godinama u tome, zaista nebi trebao imat srama da se vise fokusiram na prodaju. Jednostavno nasa usluga prema njima je stotinu puta bolja, a opet, imao sam tog nekog srama da agresivnije prodajem. To je ta interna nesigurnost, gdje ti zapravo samopouzdanje daje "znanje" za odradit neki posao. To je ono kad se zapitas, zasto onaj koji nema pojma ovo radit zapravo ima hrpu posla i zaraduje bolje od mene?

E pa, ja sam shvatio zasto. I zato sam se posvetio prodaji. Ono sto je funkcioniralo jos smo vise unapredjivali, definirali smo bolje sales funnel. Napredak na jednoj strani je pomogao da bolje definiramo neke druge stvari. Npr. pocetkom godine nam je trebalo oko 2 tjedna da izradimo jednu ponudu. Naravno, prije smo radili drugacije ponude, nismo ih radili toliko cesto nego samo povremeno, cesto smo dobijali i klijente bez ponuda tako da smo zapravo bili ocajni u izradi ponuda. Taj proces smo usavrsili do toga da sada za izradu jedne ponude treba mojoj radnici oko sat vremena. Mi tu ponudu prezentiramo kao "custom" ponudu, a zapravo je ponuda 95% templejt, gdje mi promjenimo 3-4 kljucne stvari i ponuda doista izgleda kao custom. Mi odradimo keyword research, competitor research i onda u ponudi usporedimo, cak i napravimo custom prospektiranje za link building koje doslovno u ponudu smjestimo. Sve to u sat vremena. Mi zapravo u samoj ponudi pruzimo vise vrijednosti nego neki u placenoj usluzi a opet to odradujemo brzo. To je prednost kada imate sistem.

Naravno, s tako ubrzanim izradama ponuda s kojima je vecina klijenata odusevljeno, mi smo se fokusirali na puno aktivnije dobivanje "leadova" tj. javljanje na oglase. S vecim brojem upita je bilo manje problema jer sada smo ih mogli brze odradit.
Sto je veci posao tj. vise novaca, to duze traje proces sklapanja novog projekta. Za poslove od 1-2 tisuce dolara mjesecno obicno su potrebni tjedni dogovora, pregovora itd.
Ali nama su se desavale zanimljive situacije gdje smo dugorocne poslove znali sklopit u roku od par dana.

Sve to je rezultiralo time da smo poceli sklapat veci broj poslova. Naime, bolji proces zaposljavanja je doveo da smo imali kvalitetan tim ljudi. S vecim brojem ljudi mogao sam agresivnije prodavat i tako sto sam bio siguran da mozemo odradit nove poslove tj. da imamo dovoljno kapaciteta. Cijelo vrijeme sam znao da kad zaposlimo nove kvalitetne ljude da ce kroz par mjeseci to biti osnova na kojoj cemo rasti, to je tako i bilo.

S obzirom da smo sklapali veci broj poslova, pocele su se dogadjat jos neke promjene. Naime, poceli smo uocavat patterne. To je bila isto jako bitna prekretnica. U prosjeku smo zadnjih par mjeseci imali jednog novog dugorocno klijenta tjedno koji bi kretao. Iako se ponekad znalo da bude par tjedana nista a onda par njih u par dana.

U tako kratkom periodu kad krenu par klijenata, puno bolje pocnes shvacat "common objections-e" od klijenata. Naime, u par dana 3 klijenata su pitali da im dostavimo nesto poput timeline, roadmap, what's next step itd. Tu smo jako brzo shvatili da nema smisla svaki put opisivat cijelu pricu, nego da definiramo jednom timeline, koji se onda moze iskoristit za sve klijente. Stvari na koje smo prije trosili puno vremena sada su nas kostale samo par minuta naseg vremena. To je omogucilo da bez straha idemo u povecanje broja klijenata. Vrijeme koje se oslobodilo se pocelo koristit za business development i na scalanje biznisa.

Tu sam shvatio da jednu vuce drugo, da je jedna stvar povezana sa drugim, da je to sve jedan zatvoreni krug. Kako sam se vise bavio business developmentom oslobodilo se malo vise vremena od posla, sto je omogucilo da se jos vise bavim business developmentom, pa se onda jos vise i brze napredovalo. Pod business development mislim na aktivnost gdje se bavite unapredjenjem toga KAKO radite svoj posao. Ubrzavanje izrade ponuda sa 2 tjedna na 1h jest rezultat business developmenta.

Uglavnom, veci broj klijenata u kratkom periodu, veci broj novih zaposlenika u kratkom periodu mi je omogucio da shvatim jednu bitnu stvar. Naime, u startup svijetu imaju izrecicu "fail fast". Shvatio sam puni smisao te izreke. Ako cete failat u necemu, bolje da to bude sto prije nego sto kasnije. Sa puno novih klijenata i radnika u kratkom periodu "learning curve" tj. brzina ucenja i unapredjivanja novih stvari se drasticno ubrzala.

Trenutacno smo opet u procesu zaposljavanja, s time da smo sada napravili vecu listu kandidata tako da mozemo kontinuirano zaposljavati ljude. Shvatio sam da ako cemo rasti kao firma to ce biti stalna aktivnost, bas kao i prodaja. Bas nedavno sam sa par kljucnih ljudi raspravio, sta ako nam odjednom krene 10 ljudi, kako cemo ih uhodavat i handlat svih 10? Ajmo slozit proces gdje bi to bilo moguce. Taj vjezba, taj brainstorm mi je omogucio da potpuno drugacije razmisljam o poslu, odradjivanju posla itd. To mi je pomoglo da još vise razmisljam o biznisu na sistemskoj razini. Shvatio sam da ako mi nemamo jasno definiran ne timeline samo za klijente, nego timeline za radnike, jasno definirane uloge, jasno definiranu dokumentaciju, proces uhodavanja, koji minimalno trosi nase vrijeme a maximalno brzo osposobljava radnike, da jednostavno cemo imat problem. Jednostavno, kad primas 1 radnika fokus je da on upije znanje od postojecih, klijenti su bitni pa se to sve nekako zanemaruje taj proces onboardinga. Ali kad ih primas 10, moras u zarez isplanirati sve unaprijed. Planiranje, sistematiziranje.

Tu smo potpuno reorganizirali proces kako cemo uhodavati radnike, kako cemo ih pripremiti.


Produktiviziranje

Osim osamostaljivanja, jaceg shvacanja vaznosti prodaje dogodila se jos jedna stvar ove godine. Naime, prvi put sam cuo za koncept "productized service". To je koncept koji kaze da cak i service provideri kao sto je moja firma, moze se postavit kao da je "proizvod". Benefiti su nebrojeni. Ali najbitnije od svega, ovaj koncept je ukljucivao sve ono sto sam ja zelio, a nisam znao kako to poslozit. Productized service koncept govori o tome da ponudite svoje usluge ali na jasno definirani nacin, tj. nema custom stvari. Jasno imate definirani proces kako odradujete nesto, to je non-negotiable. Jasno imate definiranu cijenu i pakete, jasno imate definiran targeted audience tj. idealnog klijenta, a filtrirate sve ostale.

Jos je bitnije, kako imate PREDVIDLJIV biznis, benefiti toga su da mozete bolje managirat ocekivanja klijenta. Jer npr. nasi klijenti sada puno bolje znaju sta ce se radit u 9-10 ili 12om mjesecu nase mjesecne usluge. Prije smo opisali opcenito proces, ali nije se znalo tocno kad se sta radi itd. Sada smo tocno mogli bolje definirat koliko nam vremena treba za sta, kad se nesto radi itd. Samim time sto je proces i timeline isti za sve klijente, puno lakse je planirat odradjivanje posla, ocekivanja klijenata. Dodatni benefit jest lakse unapredjivanje posla. Jer kad radis nesto stalno isto, i uocavas patterne, onda vidis na kojem djelu najviše škripi i onda najvise energije ulazes u unapredjivanje tog djela posla.

Kada se ovako definira usluga, klijent kupuje ili ne kupuje. Nema pregovaranja.

Mene osobno to pregovaranje i navlacenje s klijentima je previse umaralo. Nikad mi nije bilo jasno zasto angaziraju Experta, ako oni sve znaju tako dobro. No, kad imate potpuno definiranu uslugu, klijenti puno manje energije ti trose zato jer su u startu prije nego su krenuli jasno znali sta i kako. Ako su pristali, znaci da su pristali i na taj timeline itd.

Evo bas sam prije pola sata otkazao suradnju jednom klijentu, projekt je trebao biti od $2400 mjesecno, ali sad kad smo trebali krenut se pokazalo da ovo nije idealan klijent kakvog zelim te sam donio odluku da ne suradujemo jer nije u skladu sa ovim konceptom o kojem govorim.

Kad krecete odradjivanje "custom" stvari je nesto sto vas cini privlacnim zato morate to radit. Ali kako ste iskusniji, kako imate vise opcija, biranje kvalitetnijih projekata koji prihvacaju vase konkretne uvjete postaje prioritet. Jer bolji klijenti u cijelini znaci puno vise vremena za vas da se bavite unapredjivanjem vaseg biznisa i unapredjenjem posla koji odradujete za klijente. Klijenti uvijek zele dobit custom uslugu, no ako vasa jasno definirana usluga jest dovoljno kvalitetna i potpuno unaprijed definirana onda ce oni ili prihvatiti ili nece. Oni koji prihvate ce biti u skladu s onime sto je u redu sa vama.

Jedan benefit koji je vezan uz ovo, jest osposobljavanje radnika. Kada imate jasno definiranu uslugu, jasno definiran timeline, samim time puno je lakse osposobit nove ljude. Naime, onda je moguce slozit fiksnu trajnu dokumentaciju za nove ljude. Kad imate propisano sta novi zaposlenik radi prvi dan, sta treci, sta drugi tjedan a sta nakon mjesec dana, samim time, nema gubitka vremena vec je sve optimizirano da radnik veoma brzo postane produktivni clan vase firme. Tako da mi smo kao firma poceli radit na internoj dokumentaciji. Poceli smo izradjivat "bazu" internih procedura za svaku odredjenu radnju koju radimo u firmi. To je proces koji ce trajat mjesecima a mi smo tek poceli sa time, ali svaki novi tjedan i svaki novi mjesec znam da cemo sve lakse i lakse moci primat nove klijente, uhodavat nove radnike a rezultat naseg posla ce biti sve bolje odradjivanje posla.

Sve one koje zanima ovaj koncept, savjetujem da procitaju dosta tekstova sa ovog bloga: http://casjam.com/blog/ Ja sam prosao i placeni tecaj ali vec blog tekstovi pruzaju dovoljno informacija da vam promjene nacin gledanja na vas biznis.

Paralelno sam zadnjih mjesec-dva procitao par knjiga. Moram reci da mi je knjiga "Built to Sell" koju mi je jedan kolega preporucio zapravo otvorila oci. Na jednostavan nacin kroz storytelling su opisani koncepti kako treba gradit biznis. Mogao sam se poistovjetit sa svim problemima koje lik iz knjige ima, pa mi je jako zanimljiva knjiga bila. Procitao sam ju u jedan i pol dan u slobodno vrijeme. Evo linka: http://www.amazon.com/Built-Sell-Creatin...B004IYISQW
Bez obzira sto je fokus ovdje "prodat biznis", to je najmanje bitno u knjizi, bitno je detektirat sve te probleme koje sami radite u vlastitom biznisu koje mozete popravit citajuci ovu knjigu. Zapravo kad imate biznis koji mozete prodati u tom trenutku imate sistem koji moze funkcionirati bez vas, i to se moze naucit iz ove knjige.

Slican koncept je i knjiga E-Myth, koja je zapravo na istu temu ali je starija,iako ima i verzija iz 2012, no pisana je na totalno dosadan nacin, predugacka je tako da mi je jako tesko bilo ju citat. No dodatno je pojacala efekt citanja Built to Sell. U ovoj E Myth knjizi opisuje kako biznis treba gradit kao franšizu. Kako je zapravo McDonalds sa uvodjenjem franšize napravio revoluciju u biznisu. Naime, McDonalds je poznat da ima sve propisano u zarez. Zato svugdje u svijetu kad odete u McDonalds cete dobit istu ili vrlo slicnu uslugu.
Oni se fokusiraju ne na talente, nego na kvalitetno sistematiziranje koje je lako moguce replicirat tisuce puta. Kad imate takav biznis, onda ga mozete i scale-at. U E-Myth knjizi objasnjava to da vasa firma bude "prototip" koji usavrsavate da posluje dobro, ali na nacin da ga se poslje moze replicirat tisucu puta. E kad jednom vas prototip bude usavrsen, onda cete imat skalabilan biznis bez stresa.

Ja i moj tim u zadnje vrijeme rastemo tempom od 3-4 klijenta mjesecno, a nikad manje stresa nije bilo u firmi, a tek smo poceli sa tim novim smjerom.

Mnoge ove stvari tj. cak vecina se moze promjenit i za freelancere pa cak i one koji zaraduju od affiliate zarade, niche sajtova itd. Pristupajte svom "poslu" kao da je biznis i vi cete napredovati.


I za kraj, moji ciljevi za 2016-u?

Pa jos ih nisam definirao do kraja, imam neke koje znam, ali ima jos neki koje nisam. Cilj je nastavit na ovom putu sistematizacije i scaleanja biznisa u svim pogledima, diversificirat kanale dobivanje klijenata itd.

Mogli bi reci da bi htio da je na kraju 2016e moj biznis 4 puta veci nego u ovom trenutku u pogledu mjesecnih prihoda, kolicine zaposlenika, profita tj. vlastite place.

Jos jedan od ciljeva bi bio da do kraja godine uz rast imam i firmu koja u potpunosti moze funkcionirat bez mene kako bi se mogao vise posvetit "sebi".

Od osobnih ciljeva, osim to da imam vise vremena za "sebe" a da paralelno posao ide bolje, htio bi se vise posvetit vise zdravlju, tako da mi je cilj isto da imam vise vremena za neke sportske aktivnosti.

Evo, nadam se da ce bar nekome ovaj moj post biti od pomoci. Meni su cesto pojedini random komentari koje bi procitao u pravom trenutku znali pomoci da bas progledam oko nekih stvari pa ako ovo pomogne i jednoj osobi isplatilo se ulozit trud.

SaaS SEO Marketing Agency
Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
29-12-2015, 01:02 AM
Post: #7
RE: Kako ste?
Evo kad se Davor raspisao o svojoj 2015. odjednom je i meni sletila neka inspiracija.
Pošto se nikad nisam predstavio na ovome forumu, zovem se Tomislav, imam 17 godina i ove sam godine postao vlasnik jedne stranice koja se bavi analizom CS:GO mečeva, daje ljudima neki insight u detalje oko svake utakmice i uz to sve ide i tzv. "betting advice" jer se 99% posjetitelja zapravo bavi klađenjem na već spomenute mečeve.

Do 4. mjeseca ove godine sam imao stalno neke planove kako bih mogao otvoriti takvu stranicu ali nikad nisam imao novaca za platiti hosting i domenu a financijska situacija je bila takva da mi ni roditelji nisu to mogli priuštit. I tako je moj plan svaki mjesec iznova propadao dok jednom nisam naletio na Weebly servis na kojem možete napraviti besplatnu stranicu sa domenom mojsite.weebly.com.

Odlučio sam napokon pokrenuti svoj plan i otvorio sam tamo svoju stranicu, malo se izreklamirao i nakon par dana došao do posjete od 2000 UV dnevno. Među tim svim posjetiteljima, našao se i vlasnik jedne stranice za kladjenje koji mi je za mjesec dana reklamiranje ponudio $150. Naravno, pristao sam, novce uložio u vlastiti hosting i domenu ali sam u tom vremenu prestao objavljivati na staroj stranici i izgubio puno posjete.

Kako sam svaki dan radio vratio sam se na nekih 500 UV dnevno i opet primio ponudu za oglašavanje od $100 mjesečno koja još uvijek traje. Sav novac koji sam zaradio, uložio sam u poboljšanje stranice i trenutno mislim da se mogu usporediti sa najjačim stranicama iste teme u svemu osim u posjeti i zaradi.

Tako da, moji ciljevi za 2016. su :
  • proširiti stranicu da osim analize mečeva pokriva i novosti iz CS:GO svijeta
  • povećati Facebook stranicu sa 1500 lajkova na barem 50000 lajkova
  • povećati posjetu sa trenutnih 300-500 UV na barem 3000 UV dnevno
  • dignuti zaradu tako da osim ulaganja natrag u stranicu napokon dio zarade mogu i opipati
  • raditi puno više, i nikad ne preskakati dane zbog vlastite lijenosti Smile

A ovo sam ipak postigao u 2015. :
  • pokrenuo se s mrtve točke i napravio stranicu kakvu sam zamišljao
  • pronašao dugoročnog partnera s kojima je stvarno užitak suradjivati i koji su mi spremni pomoći kad god nešto trebam
  • bez ikakvog početnog budžeta, prikupljenom zaradom uspio urediti stranicu da izgleda profesionalno i privuče više ljudi u novoj godini

Ispričavam se ako sam ovo malo loše sročio, uvijek se izgubim kad pišem ovako duge tekstove.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (3): Drenova, Kapetan Bačvica, Davor Bomestar
30-12-2015, 07:38 AM (This post was last modified: 30-12-2015 07:46 AM by Nikolasi1.)
Post: #8
RE: Kako ste?
U posednje vreme razmisljam o nekim inovacijama,tj ubacivanjem samoga sebe u gameplay (CS:GO) iz treceg lica pre nekoliko meseci otvorio sam CS:GO gaming kanal za ljude nadprosecne inteligencije...hocu reci nisu deca ciljna grupa kao kod svih gaming kanala....vec je ciljna grupa za ljude koji mogu da razumeju ono o cemu pricam.Za sad imam nesto manje od 700 subs.Minitizacija nije nikakva .. zato sto je kanal na srpskom,ali to mi nije ni bitno ja prakticno ucim neke stvari preko tog kanala koje su mi bitne...sve dok ne dodjem do iskustva kako bi mogao da radim na projektima za game dev.Hocu reci sve dok ne budem u dobroj kondiciji da se prebacim na game dev ,ulagacu truda i rada u CS:GO gaming kanal.

Bavim se proucavanjem igara vec oko 15 godina.

I do dalljnjeg me iskljucivo stvaralastvo interesuje.

PayPal Skrill WebMoney

Dont have other...
Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
31-12-2015, 07:10 PM
Post: #9
RE: Kako ste?
Wow Davore, svaka cast..Tomo, i tebi.

Kad ste se vi raspisali, da se raspisem malo i ja.
Vec 10 tak godina znam sta volim i cime zelim da se bavim, video i foto produkcija, ali sam dosta frljao pre par godina, te uci SEO, web dizajn, i skapiras da dok drugi napreduju u onome sto ti volis, ja stagniram jer radim drugi posao...Takoreci, gubim vreme.

Razmisljao sam o zaposlednju u nekoj firmi, konacno dobio posao u jednoj nasoj firmi...i gle cuda...radio samo 4 dana. Mozda najbolja odluka u 2015. je da dam otkaz u, po meni, raspaloj firmi, gde bih ja fotografisao, snimao,montirao, sredio sajt, reklamirao, pa samo sto ne cistim firmu i u fulu. Tada sam imao onaj, kako bi stranci rekli "aha momenat", kada sam shvatio da u bilo kojoj firmi radio, moram da se povinujem nekim njihovim principima, ne svim jer sam takav, ali svejedno, radis za nekoga kao fotograf, a on ko zna kako navlaci musterije, ko zna kako se odnosi, a kada radis za nekoga, mene bi poistovetili sa njime, jer smo tim. Posto mi to vise zvuci kao da ja gradim tudji posao, reko` gradim svoj.

Tako sam krenuo u svoj biznis i naucio dosta stvari. Ucim naravno jos, svakodnevno, bilo je i dosta problema na nekim projektima, ali kao sto je i Davor rekao, sad znam sta nisam znao pre toga i gde pregovore da popravim.

Tim isto tako nije lako sastaviti, jer jos ja napredujem, nemam sad tu nekih para za zaposlenog, pa je tesko naci kvalitetne ljude. Srecom, par drugara je tu, bavimo se istim poslom, pa ucimo zajedno. U poredjenju sa pocetkom 2015., gde sam mislio daj nesto da uslikam, negde da se zaposlim a ako para bude, bude... do sad, samog kraja, znam sta zelim, gde i sta da ucim, na cemu da radim najvise, i broj zainteresovnaih za moje usuge su sve vece, pozivaju i srecemo se sa dosta klijenta, stize polako dobra rec, pa ce da vidimo dokle ide. Par poznatih licnosti su takodje zainteresovani, pa ako se pokazemo, 2016. bice kul. Biggrin

Priznajem, moram jos dosta da napredujem u svom poslu, pregovorima, ali i da odrzim nacin na kojim radim sa modelima, do sada sve pohvale smo dobili, kako direkne, tako se siri prica da je odlicna atmosfera kod nas, da nisu slikali na taj nacin i slicno, sto smatram da je veliki pus. Radim na nacin na koji volim, zabavljam se, a posto se i ljudima to dopada, da tako i nastavim.

Procitacu knjigu koju je Davor preporucio, nikad znanja dosta.

Sto se tice ciljeva za 2016.,
Da investiram u novu opremu, podignem kvalitet usluga, rasirim se na marketniskom planu, podignem lajkove na socijalnim mrezama, unapredim sajt, a sto se tice klijenta, da bude 5x veci nego u ovoj godini. Da saradjujem sa drugim sajtovima, pa ako zeli neko... Naravno, to na poslovnom planu, na ovom drugom da jos jace treniram, jedem zdravije i naravno da se potrudim da budem zdrav.

King


Send this user an email Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you
Thanks given by (1): Davor Bomestar
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)