Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Savjeti za freelance pisanje
20-06-2015, 09:30 PM
Savjeti za freelance pisanje
Lijepi pozdrav svima.

Najprije moram naglasiti da sam početnik, ali sam do sada zaradio ponešto preko interneta, no htio bih se ozbiljnije posvetiti tome, pogotovo pisanju. Imam iskustva u pisanju tekstova na našem jeziku i u novinarstvu. Smatram da pišem prilično dobro te nemam problema s pravopisom i gramatikom. Budući da je na tekstovima na našem jeziku teško postići dobru cijenu, barem meni, imam namjeru upustiti se u pisanje tekstova na freelance platformama. Prvi problem koji imam je jezik. Naime, engleski znam solidno, no nedovoljno dobro da bih mogao pisati složene tekstove. Moje prvo pitanje glasi koliko vremena intenzivnog učenja jezika je potrebno da se dođe do razine na kojoj se mogu pisati kvalitetni tekstovi? Također, zanima isplati li se učiti neki drugi jezik osim engleskog, recimo njemački isto znam solidno.

Budući da studiram društvenu znanost nemam baš iskustva s programiranjem, dizajniranjem i sličnim stvarima, jedino s pisanjem. Zanima me na kojoj je freelance platformi najbolje krenuti i je li istina da postoji brdo Indijaca i Pakistanaca koji piše tekstove za sitnu lovu? Je li teško doći do posla na freelance platformama?

Sljedećih par mjeseci ću imati dosta slobodnog vremena pa se planiram baciti na učenje jezika i početi s time. Stoga bi mi dobro došao poneki savjet od vas, sigurno, puno iskusnijih ljudi koji zarađuju na internetu. Volio bih da mi to bude neki džeparac i da postupno mogu napredovati. I da kad završim fakultet se mogu baviti time, ako ne bude posla u struci. Isplati li se dalje nastaviti s pisanjem na našim jeziku? Možda da probam s pisanjem e-knjiga kad usavršim jezik ili mogu profitabilno pisati e-knjige i na hrvatskom?

Hvala unaprijed na svim savjetima.
Send this user an email Find all posts by this user
Quote this message in a reply Thank you